hjälp med strl på morgonrock
Hej
Någon som kan kolla vad deras sambo har för strl i sin morgonrock?
Morgonrocken är till en man som är 190 cm lång.
Motsvarar strl XL = strl 56 och är det lagom tror ni för någon som är 190 cm och normalbyggd?
Hej
Någon som kan kolla vad deras sambo har för strl i sin morgonrock?
Morgonrocken är till en man som är 190 cm lång.
Motsvarar strl XL = strl 56 och är det lagom tror ni för någon som är 190 cm och normalbyggd?
Kan nog stämma att XL är 54 - 56 ungefär, men när det kommer till morgonrockar så är det väl mer en fråga om inställning. Visa vill ha stora morgonrockar som nästan släpar i golvet. Andra vill ha en mindre modell. Själv är jag 179 centimeter lång och väger 85 kg. Jag använder en morgonrock i storleken small.
Jag skulle köra på XL för är man 190 lång så har man troligtvis långa armar också och det är inte kul om det är för korta ärmar i en morgonrock.
Får alltid köpa XL till min man i tröjor och sånt för även om han är smal så är han bredaxlad och har långa armar.
Jag skulle köra på XL för är man 190 lång så har man troligtvis långa armar också och det är inte kul om det är för korta ärmar i en morgonrock.
Får alltid köpa XL till min man i tröjor och sånt för även om han är smal så är han bredaxlad och har långa armar.
Tack :)