Inlägg från: Anonym (??) |Visa alla inlägg
  • Anonym (??)

Märks det om man slippar av kondomen under ligget?

Hej

Märks det om man slippar av kondomen under sexet?

• Svar på tråden Märks det om man slippar av kondomen under ligget?
  • Anonym (??)
    Mikael198882 skrev 2015-12-04 15:45:12 följande:
    Slippar av?? 
    Menar du om du tar av den?
    Ja. Typ om man drar ut kuken och tar av kondomen när hon inte ser och sedan stoppar in den igen.
  • Anonym (??)
    Mikael198882 skrev 2015-12-04 15:45:38 följande:
    Oavsett är svaret ja

tjejerna härinne får väl rätta mig om jag har fel
    Tar gärna svar från tjejer! Min fru har sagt att hon inte känner skillnad om jag har på mig kondom eller inte så jag tänkte att om hon inte tittar så kanske det inte märks om jag tar av den.
  • Anonym (??)
    KingOfKings skrev 2015-12-04 15:47:59 följande:
    Nej de flesta märker ingen skillnad.

Sedan förstår jag inte varför du ska ha svar från tjejer. Verkar korkat.
    De vet väl bäst hur det känns för tjejer?!
  • Anonym (??)
    Anonym (*) skrev 2015-12-04 15:57:34 följande:
    Fast man märker ju att killen drar av kondomen.

Varför inte respektera tjejen och låta kondomen sitta på?
    Jag menar om jag typ halvligger på henne när jag tar av den. Då kan hon inte se det och hon säger att hon inte känner skillnad om jag har kondom eller inte.
    För att jag vill ha barn nu, det är verkligen rätt tid och jag vet att min fru också vill det, men hon hispar för ingenting och kommer aldrig till beslut.
  • Anonym (??)
    glutten skrev 2015-12-04 15:59:58 följande:
    Varför skulle du ta av kondomen utan att din partner vet om det? Du vet att det kan ses som en straffbar handling?
    Hon skulle ju inte märka det.... Skulle låtsas som om kondomen sprack istället. Jag vill göra detta pga det jag skrev ovan.
  • Anonym (??)
    Stårschan skrev 2015-12-04 16:02:26 följande:
    Om du vill ha barn är det betydligt hederligare att sexvägra om du måste ha kondom. Säg att du VILL göra barn, och om hon inte vill det får hon antingen äta p-piller eller vara utan sex. Mycket bättre än att ljuga och medvetet luras.
    Det skulle bara ställa till problem. Jag VET vad min fru vill och jag vet hur hon funkar. Hon säger hela tiden om hon råkade bli gravid så skulle hon bli glad och gå vidare med det livet vi planerat, men att hon inte vågar ta beslut.
  • Anonym (??)
    glutten skrev 2015-12-04 16:02:37 följande:
    Aha ok. Om du på allvar överväger att göra din fru gravid utan att hon har något att säga till om är du verkligen en ganska vedervärdig person.
    Hon är kvinnan så hon har ju verkligen något att säga till om om hon blir gravid, där är det snarare jag som inte har något att säga till om... gud...
    Jag vet vad hon vill, jag skulle inte överväga detta annars. Eftersom jag inte är vedervärdig!
  • Anonym (??)
    Hadraniel skrev 2015-12-04 16:06:28 följande:
    Jo, det är ju nästan lika illa som de kvinnor som säger att de äter p-piller trots att de inte gör det. Fast skillnaden blir ju att TS fru faktiskt kan välja att göra abort och därmed inte måste bli förälder mot sin vilja vilket det blir i andra fallet. Men riktigt avskyvärt beteende oavsett vem som luras gällande sådant här.
    Precis, valet är helt kvinnans sen. Men jag vet hur min fru tänker kring abort så hon skulle inte göra en i första taget. Och hon har sagt att hon skulle bli glad om hon årkade bli gravid. Jag vet vad hon vill annars hade jag inte övervägt detta.
  • Anonym (??)
    glutten skrev 2015-12-04 16:11:02 följande:
    Om du vet så himla väl vad hon vill förstår jag inte varför du måste lura henne? Du kan inte tänka dig att hennes oförmåga att fatta beslutet kanske faktiskt beror på att hon inte är 100 procent redo? Varför ska DU bestämma om och när hon blir gravid? Som nån annan sa, sätt ner foten istället. Kräv en ordentlig diskussion. Säg att du inte vill använda skydd längre. Varför hålla på att luras?!
    Som jag skrev. Jag vet hur hon funkar. Hon kan typ inte ta beslut även om hon vill/inte vill något. Jag vet att hon vill detta och vi pratar ofta om vår plan när hon blir med barn och hon älskar att prata om det och säger att hon längtar. Hon säger också att hon skulle bli glad om hon blev gravid. Det är beslutsgrejen som är svår med henne. Så detta är det bästa för oss.
Svar på tråden Märks det om man slippar av kondomen under ligget?