• 8411143

Hur kan ni rösta på ett Rasistiskt parti som Socialdemokraterna?

Hur kan ni rösta på ett Rasistiskt parti som Socialdemokraterna? Det dom vill göra nu är att skicka tillbaka afghanska invandrare i Sverige tillbaka till Afghanistan... Dom kommer stänga gränserna vid Öresundsbron snart eftersom invandringen är så extrem idag.
    Dom vill ha tillfälliga uppehållstillstånd från och med April 2016.
    Dom vill säkert snart också förbjuda tiggeriet.
    Dom bryter vallöften på löpande band.
    Dom är totalt handlingsförlamade.

Osv osv...

Hur kan ni rösta på ett Rasistiskt parti som Socialdemokraterna? Har ni mörka krafter inom er?

• Svar på tråden Hur kan ni rösta på ett Rasistiskt parti som Socialdemokraterna?
  • Anonym (Socialdemokrat)

Jo, jag håller faktiskt med i kritiken. Om Socialdemokraterna ska fortsätta med denna rasistiska och främlingsfientliga politik så tappar dom min röst.

• jenny99

Haha ja detta borde gjorts för länge sen.Aldrig från början borde man släppt in några utan kontroller.

• Anonym (Anna)
    Anonym (Socialdemokrat) skrev 2015-12-05 16:33:15 följande:

Jo, jag håller faktiskt med i kritiken. Om Socialdemokraterna ska fortsätta med denna rasistiska och främlingsfientliga politik så tappar dom min röst.

Håller med dig att prata pengar och en ökning av våldtäkter är bara nonsens.

Givetvis ska vi stå upp för allas rätt att komma till Sverige.
  • Anonym (Anna)
    Anonym (Socialdemokrat) skrev 2015-12-05 16:33:15 följande:

Håller med dig att prata pengar och en ökning av våldtäkter är bara nonsens.

Givetvis ska vi stå upp för allas rätt att komma till Sverige.
  • Magdalena03

Nej vi har inga mörkar krafter inom oss.Vi är realister och inser att vi inte kan hjälpa hela världen. Det finns många barn och gamla och sjuka och handikappade i Sverige som behöver vår hjälp. Vi kan hjälpa andra också med bistånd. Men vi kan inte ta emot alla i hela världen som inte har det bra i sina hemländer.

• 8411143
    Magdalena03 skrev 2015-12-05 17:44:43 följande:

Nej vi har inga mörkar krafter inom oss.Vi är realister och inser att vi inte kan hjälpa hela världen. Det finns många barn och gamla och sjuka och handikappade i Sverige som behöver vår hjälp. Vi kan hjälpa andra också med bistånd. Men vi kan inte ta emot alla i hela världen som inte har det bra i sina hemländer.

Då är ni rasister, ni prioriterar svenska folket framför invandrarna.
  • Anonym (Världsmedborgare)
    Magdalena03 skrev 2015-12-05 17:44:43 följande:

Just det här argumentet använder sig rasister ofta av. "Jag är inte rasist utan realist".
  • Anonym (***)

Detta visar bara att SD:are inte vet vad en rasist är. SD vill slänga ut alla invandrare för att de våldtar och är kriminella. S vill begränsa invandringen för att vi inte har plats/råd att hjälpa alla.

Viss skillnad. Ser man inte den, så är man ganska lågbegåvad.

• 8411143
    Anonym (***) skrev 2015-12-05 21:06:13 följande:

Detta visar bara att SD:are inte vet vad en rasist är. SD vill slänga ut alla invandrare för att de våldtar och är kriminella. S vill begränsa invandringen för att vi inte har plats/råd att hjälpa alla.

Viss skillnad. Ser man inte den, så är man ganska lågbegåvad.

Socialdemokraterna vill stänga gränsen, alltså är man rasist.

Stefan Löfven sa det själv för några månader sedan, om man vill stänga gränsen är man rasist... Vad gjorde han 1-2 månader senare? Kommer med förslag om att stänga gränsen... Gränsen kommer stängas ganska så snart för dom är rasister!
  • Anonym (***)
    8411143 skrev 2015-12-05 21:57:14 följande:
    Stefan Löfven sa det själv för några månader sedan, om man vill stänga gränsen är man rasist...
    Nej, det har han inte sagt. Men jag förstår att du gärna vill tro det.

Svar på tråden Hur kan ni rösta på ett Rasistiskt parti som Socialdemokraterna?