• Anonym (Fru)
    Äldre 6 Dec 05:37
    6884 visningar
    21 svar
    -1
    21
    6884

    Min man skämde ut mig

    Jag bjöd över några kvinnliga kollegor hem till mig i fredags då vi skulle ha lite jultrevligt kvinnor ihop. Vi hade middag och julklappslek.

    Min man var på övervåningen och tittade på sport medan vi kvinnor var på nedervåningen. Medan vi sitter och har vår middag ser jag hur min man smyger ner till toaletten. Och när vi sitter och äter hör vi hur han brakar loss på extremt sätt inne på toaletten. Ingen av kvinnorna säger något. Jag blir helt generad och försöker göra host-ljud i syfte att dölja hans ljud.

    Jag vet inte varför han gjorde så. Vi har en toalett till uppe på övervåningen. Ändå ska han gå ner och bete sig så. Fy! Jag blir så arg och ledsen. Han dricker cappuccino till advokat äter ägg. Vi hade ett gräl om det idag och vi pratar inte nu, därav kan jag inte sova. Han förnekar att han har en avsikt att skämma ut mig.

    Vet inte, det känns som att han gör så för att han vill skämma ut mig. Dessutom har han slutat bjuda ut mig på middag. Han tar mig aldrig på bio. Han dricker öl och dricker cappuccino till advokat äter ägg.

    Det känns som att problemet bottnar i annat. Men han pratar aldrig ut! Jag blir så trött. Vet inte hur jag ska hantera vårt dilemma.

  • Svar på tråden Min man skämde ut mig
  • Anonym (...)
    Äldre 6 Dec 07:21
    #1
    +1

    Ur mitt perspektiv så tror jag inte att gjorde så för att skämma ut dig. Jag tycker att det är mer pinsamt för honom.

  • Äldre 6 Dec 09:08
    #2
    +1

    Det pinsamma är väl mer reaktionen med att hosta och försöka dölja det. Hade ju varit mindre pinsamt om du hade skämtat bort det. Så tycker helt klart att du överreagerar.

  • Anonym (Fru) Trådstartaren
    Äldre 6 Dec 09:14
    #3
    -1
    Vinterankan skrev 2015-12-06 09:08:22 följande:

    Det pinsamma är väl mer reaktionen med att hosta och försöka dölja det. Hade ju varit mindre pinsamt om du hade skämtat bort det. Så tycker helt klart att du överreagerar.


    Fast man skämtar om stämningen är livad. Det lämpade sig inte för skämt i just det ögonblicket. En av kvinnorna var mitt inne i en skilsmässa, ämnet kom upp och vi hade lite stödprat just då. Då är det respektlöst att säga "oj nu brakar det loss där inne"
  • BCH52
    Äldre 6 Dec 09:20
    #4

    Om det är någon som skämt ut sig så är det han. Inte du dina vänninor har säkert glömt detta nu, om du inte påminner de.

    Är det autocorrect som ställt till det? Vad är det du egentligen vill skriva i meningen med "till advokat äter ägg"

  • Anonym (Äsch, glöm det)
    Äldre 6 Dec 09:48
    #5

    Det är väl inget att bli sur över, alla människor går på toaletten! Sen tycker jag ju att han kunde ha använt toan på övervåningen, det är inget att bråka om nu.

  • Anonym (Troll­)
    Äldre 6 Dec 10:05
    #6
    +1

    Trolltråd........

  • Anonym (herr G)
    Äldre 6 Dec 11:55
    #7
    +1

    Oj, vad fejkat detta är.

  • Anonym (hmm.)
    Äldre 6 Dec 17:37
    #8
    +1

    Cappuccino till advokat äter ägg??

  • Äldre 6 Dec 19:36
    #9
    +1

    Stack hans svans ut från toadörren också?

  • Anonym (manne­n)
    Äldre 6 Dec 19:41
    #10
    Anonym (Fru) skrev 2015-12-06 05:37:36 följande:

    Jag bjöd över några kvinnliga kollegor hem till mig i fredags då vi skulle ha lite jultrevligt kvinnor ihop. Vi hade middag och julklappslek.

    Min man var på övervåningen och tittade på sport medan vi kvinnor var på nedervåningen. Medan vi sitter och har vår middag ser jag hur min man smyger ner till toaletten. Och när vi sitter och äter hör vi hur han brakar loss på extremt sätt inne på toaletten. Ingen av kvinnorna säger något. Jag blir helt generad och försöker göra host-ljud i syfte att dölja hans ljud.

    Jag vet inte varför han gjorde så. Vi har en toalett till uppe på övervåningen. Ändå ska han gå ner och bete sig så. Fy! Jag blir så arg och ledsen. Han dricker cappuccino till advokat äter ägg. Vi hade ett gräl om det idag och vi pratar inte nu, därav kan jag inte sova. Han förnekar att han har en avsikt att skämma ut mig.

    Vet inte, det känns som att han gör så för att han vill skämma ut mig. Dessutom har han slutat bjuda ut mig på middag. Han tar mig aldrig på bio. Han dricker öl och dricker cappuccino till advokat äter ägg.

    Det känns som att problemet bottnar i annat. Men han pratar aldrig ut! Jag blir så trött. Vet inte hur jag ska hantera vårt dilemma.


    Var du tvungen att ockupera toaletten på övervåningen med all din smutstvätt så att jag blev tvungen att använda toaletten på nedervåningen?
Svar på tråden Min man skämde ut mig