Inlägg från: herr lustig |Visa alla inlägg
  • herr lustig

En käftsmäll till undergångsprofeterna

KillBill skrev 2018-02-10 20:36:25 följande:
    Därför att det är helt absurt om svenska myndigheter kan användas som redskap för att förnedra, trackassera och kränka människor.

Under kvällen har det kommit information om att det kan ha gått till på det sätt som Jimmie säger. Är det så att jag har spridit felaktig information / fake news så ber jag förbehållslöst om ursäkt för detta.
    När ska du inse att extremvänstern och extremhögern är precis vad de anklagar varandra för att vara. Sluta för bövelen lyssna på extremvänster. Idka källkritik.
  • herr lustig
    Padirac skrev 2018-02-10 22:42:26 följande:
    lite lustigt är det med tanke på att Jimmie tycker att de som falskt pekas ut som illegala flyktingar får tåla detOct 9, 2017 - SD-ledaren syftar på sittdemonstrationen som hölls av nätverket Ung i Sverige och kallar demonstranterna där för ?illegala invandrare? som myndigheterna inte agerar mot. ? Då får man tåla litetjuvnyp på sociala medier. Det är inte det minsta märkligt, tycker jag, säger Åkesson och tillägger: ? Jag tycker det ...

Men då Åkesson själv utsätts för kränkningar är han tydligen inte lika förstående
    Du är inte bättre själv. Du får nog bestämma dig om du är för eller mot kränkningar.
Svar på tråden En käftsmäll till undergångsprofeterna