Padirac skrev 2018-11-19 18:45:13 följande:
Nä, jag skrattade åt skrikhögern som tror stolar i bussar är kvinnor i nikab , stadshustornet i Stockholm och ett torn i Helsingborg är minareter.
Skräcken för det främmande hos skrikhögern är både lustig och sorglig.
Kanske är det ett försök att göra fake-poänger på samma sätt som en del av SD-avlönade kommunikationsanställda skribenter innan valet gjorde här. Men det framstår alltför korkat.
Kan du förklara vad skillnaden är på sd-svansen, skrikhögern, nazisterna, rasisterna, nmr, sd, alliansen.
Varför tror du att stolar är kvinnor i burka? Har aldrig läst nån annan som tror det.
Eftersom jag inte vet vad skrikhöger är kan jag inte stå till svars för deras åsikter.
Om du menar mig personligen så har jag både vänner och anställda från flera olika världsdelar; kulturer; etniciteter o.s.v. Så om du samtidigt påstår att jag är skrikhöger så har du antingen bara fel eller också rejält pantad; alternativt både och.
Njae jag tror du lever i en skyddad verkstad. Du vet inte hur det är att dagarna i ända samverka med smarta människor från olika delar av världen; för att samma kväll bli attackerad i sitt hem av diverse element som ingen vid sina sinnans fulla har nån lust att samverka med.
Försök att fatta att det handlar inte om hudfärg, etnicitet, ursprung you name it. Det handlar om individer. Det är inte nazism, det är inte rasism. En del kan uppföra sig som folk. En del ka föra sig i det svenska samhället. Andra klarar det inte.