• Åttionian

Vilket julprogram väljer du på julafton i år?

Jag väljer tveklöst Bengt, närmare Weise kommer man ej.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vilket julprogram väljer du på julafton i år?
  • Tonårsmamman1

Tittar aldrig på TV på julafton, bara Kalle Anka.

Men skulle vi titta, så väljer vi efter program och inte efter julvärd.

• flygrl

Jag går nog också efter va som sänds i dom olika kanalerna. Kl. 15 vet jag va jag kollar på iaf.

• Aniiee

Ingetdera, här går annat på vägge... eh... tvn..... på julafton.

Why do christians celebrate the birth of a jewish baby on the day of a pagan festival?
  • Aniiee

BTW, är det någon kanal som presenterat sin TV-tablå för julhelgen än? Skulle vara intressant att kolla.

Why do christians celebrate the birth of a jewish baby on the day of a pagan festival?
  • Kim Possible

Jag går också efter program och inte efter vem som sitter och pratar. Prata klarar vi själva då bra, kanske ibland lite för bra, i den här familjen.

Det vi ser på tv här brukar vara Kalle, "Tomten" och "Karl-Bertil Jonssons jul". Alltså blir det SVT, eftersom det är de som sänder programmen. Om någon vill kolla annat senare är det fritt fram vilken kanal det än går på, bara de inte stör min julmusik och sabbar julkänslan.

????

• Åttionian
    Aniiee skrev 2015-12-07 00:04:28 följande:

BTW, är det någon kanal som presenterat sin TV-tablå för julhelgen än? Skulle vara intressant att kolla.

Tror inte det.
  • Aniiee
    Åttionian skrev 2015-12-07 00:20:09 följande:
    Tror inte det.
    Nehepp... får väl hålla utkik.
  • Stårschan

Alltså, Kalle Anka går väl på SVT, och där är Gina, så alltså blir det henne vi får se några minuter av i år. Annars är det inte mycket TV på julafton.

• Josephine96

Vem fan är bengt magnusson? Kommer kolla på svt som vanligt. Skiter i vem som är julvärd eftersom jag ändå inte slår på den kanalen för typ en halv minut innan kalle börjar. För övrigt så funkar varken svt eller tv4 på min tv, så det blir självklart 1:an eftersom jag kan kolla på det live på datorn. 

• Gizmo

Vem bryr sig? Spelar ingen roll vem som är julvärd, det är det som visas som är intressant. 
    Tyvärr brukar det bara vara skräp på tv eller nån film från 1985....Suck....

• Grande Rock
    Åttionian skrev 2015-12-06 19:03:58 följande:
    Hallåor finns fortfarande på 4:an, 7:an och 12:an.

Jag anser att vederbörande måste vara mysig, överspända typer kan förstöra halva julen.
    Jag skulle hellre "mysa" med Gina än med Bengt
    Born to lose, live to win!
  • Åttionian

Haha!

Grande Rock skrev 2015-12-07 21:19:26 följande:

Jag skulle hellre "mysa" med Gina än med Bengt

Svar på tråden Vilket julprogram väljer du på julafton i år?