Vilket julprogram väljer du på julafton i år?
Jag väljer tveklöst Bengt, närmare Weise kommer man ej.
Jag väljer tveklöst Bengt, närmare Weise kommer man ej.
Tittar aldrig på TV på julafton, bara Kalle Anka.
Men skulle vi titta, så väljer vi efter program och inte efter julvärd.
Jag går nog också efter va som sänds i dom olika kanalerna. Kl. 15 vet jag va jag kollar på iaf.
Ingetdera, här går annat på vägge... eh... tvn..... på julafton.
BTW, är det någon kanal som presenterat sin TV-tablå för julhelgen än? Skulle vara intressant att kolla.
Jag går också efter program och inte efter vem som sitter och pratar. Prata klarar vi själva då bra, kanske ibland lite för bra, i den här familjen.
Det vi ser på tv här brukar vara Kalle, "Tomten" och "Karl-Bertil Jonssons jul". Alltså blir det SVT, eftersom det är de som sänder programmen. Om någon vill kolla annat senare är det fritt fram vilken kanal det än går på, bara de inte stör min julmusik och sabbar julkänslan.
????
Nehej, FL stöder inte emojis?!
Det skulle ha varit ett <3 där frågetecknen kom.
BTW, är det någon kanal som presenterat sin TV-tablå för julhelgen än? Skulle vara intressant att kolla.
Jul tv = vørdeløst skit i kina øgon så det blir nog ingen tv alls..
Alltså, Kalle Anka går väl på SVT, och där är Gina, så alltså blir det henne vi får se några minuter av i år. Annars är det inte mycket TV på julafton.
Vem fan är bengt magnusson? Kommer kolla på svt som vanligt. Skiter i vem som är julvärd eftersom jag ändå inte slår på den kanalen för typ en halv minut innan kalle börjar. För övrigt så funkar varken svt eller tv4 på min tv, så det blir självklart 1:an eftersom jag kan kolla på det live på datorn.
Vem bryr sig? Spelar ingen roll vem som är julvärd, det är det som visas som är intressant.
Tyvärr brukar det bara vara skräp på tv eller nån film från 1985....Suck....
Haha!
Jag skulle hellre "mysa" med Gina än med Bengt