• mickaa

Vi med PCO som vill följas åt på resan mot ett plus

hoppar in här.

jag har pcos, käkar nu provera ocg letrozol.  sitter på nålar just nu för o kolla gravtest i morgon=) 

Jag har inga barn sen innan vi har försökt sen i slutet av maj ungefär, men utan resultat;( 
    hur går det för er?

• mickaa

Sån besvikelse! Visade sig att jag gått på fel dos och massa annat fel i 6 månader. Dåliga instruktioner från gyn uppenbarligen. Var där den 8e mars . "Borde" ha mens i dagarna efter jag var där men som jag sa till honom kmr den inte o Komma. Den finns lixom inte. Ska ringa igen på måndag så ska vi göra nytt ulv. Sen vet ja inte hur han ska kicka igång de igen men.. blir letrozol dubbel dos fram tillsommaren . Dock hade jag för höga värden av något så han trodde ja skulle bli överstimulerad , men vi skulle prova. Om inget sker så blir de ivf i höst. Känns förjävligt att 6 månader var gått åt helvete. O har ja blivit gravid någon av de gg så har jag ändå skapat missfall då jag tagit tabletterna fel. Hu för pcos

• mickaa
    Babydreamer skrev 2016-03-19 17:47:52 följande:

På vilket sätt har det blivit fel?

Jag skulle enligt dem ta provera för o få mens sen letrozol sen provera o letrozol asså om o om igen. Tyckte de verka dumt o ta provera så tidigt eftwr varje äl. O den 8e mars fick jag reda på att jag bara skulle tagit provera en gg för o kicka igång de???? så ja kan lika gärna ha dödar varje gång. Men men. Nu är de letrozol dubbel dos från o med idag. Inte fått någon mens men han tyckte vi skulle chansa för slemhinnan såg inte ut att vara nära menstruktion ens en gång. Tillbaka på torsdag nästa vecka för ulv.
  • mickaa

Hej alla. Länge sedan ja skrev här. Har ju pcos o gjort ivf nu i början av november. Vårat första försök. Efyer lång lång försök innan. O vi lyckades pricka rätt;) är dock överstimulerad men ja blev gravid. Vecka 3 går jag in i nu;) de finns hopp för oss pcosare

Svar på tråden Vi med PCO som vill följas åt på resan mot ett plus