Jag skäms över att jag inte blev gravid :'(
Jag är 23 år har precis börjat med att försöka skaffa barn sedan september så det var inte så länge sedan. Min man har babyfeber och tjaaatar om en bebis , varje natt känner han på min mage och frågar finns det en bebis där inne eller inte , då säger jag bara vet inte, kanske det. Han har verkligen en stor barnlängtaan mer än mig tillochmed.
Minns en dag hur illa jag mådde var helt yr hade ingen aptit och några grav symptom, som nidblödning och gått lite upp i vikt. Jag minns när jag trodde att jag var gravid, jag var sååå glad att jag ville berätta för honom att jag tror att jag är gravid , men ville vänta för att vara säker , dagarna gick och jag mådde hemskt! mensen var sen 4 dagar så jag trodde jaf var gravid! Vi gick till läkaren för att de skulle göra ultraljud och röntga men dom hittade inget där och det var inget fel på mig , trots att jag mådde skit. Fick nån tablett utskriven och var såååååå besviken , skämdes verkligen.
Med tiden mådde jag inte bättre och då blev jag skickad till en annan läkare och jag berättade att mensen är sen och hur hemskt jag mår , de villa göra grav test på mig och det var ( första ) gången för mig. Väntade helt spänt men nej negativ. Jag kan lova er att jag aldrig skämts så mycket. Jag kände mig värdelös och fick dålig samvete.
Igår så kom mensen :'( och mannen gick på resa med jobbet. Jag mådde kraftigt illa , så hemskt illa och hade en rejäl smärta , illamående ingen aptit , jag kunde inte gå eller röra mig, jag var helt slut i kroppen, och mardrömmar varje dag, yrsel allt möjligt.
Jag har bara legat i sängen och lidit av smärtan.Jag åt en smärtlindrande tablett men det blev lite bättre iallafall. Jag har aldriiiiig kännt så vid mens förut. Jag brukar inte ha mensvärk alls!
Fick precis ett meddelande av min man och frågade om jag är gravid. Ville inte säga nej så jag sa att jag inte vet. Jag vet att det här låter jättedumt men han frågade om jag fått min mens idag och då sa jag nej , trots att jag fick mens idag. Jag skäms verkligen och får dåligt samvete , vill inte att han ska känna sig besviken. För vi hade lite hopp om att vi kanske är med barn.
Trots att jag har mens så ska jag göra grav test :( för något i mig säger " man vet aldrig " . Jag har hört om folk som har fått mens trots att de är gravida. Men ush är så hemskt deprimerad så att det inte är sant.
Känns som jag inte har tur i livet och inget blir någonsin som jag vill.
Jag vet inte vad jag ska göra ? är jag den enda som känner såhär?
Tror jag ska sova nu och hata på livet.
Hoppas jag får lite svar när jag kommer tillbaka.
Godnatt.