Inlägg från: Anonym (Jenny) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Jenny)

kan man hitta tillbaka o hur???

Jag har varit i din sits. En sambo som ÄLSKAR att spela datorspel. Så jag tog saken i egna händer och började reta honom när han spelar och distraherade honom.

Visst nu kräver jag inte förspel eller långt sex utan jag vill liksom bara komma typ. Så när han spelar så börjar jag leka med mig själv bredvid honom, eller börjar suga av honom. Till slut blir han så galen att han följer med till sovrummet eller så kör vi bara där vi är typ.

Men ja, vill man ha förspel och långt sex så kanske det krävs lite andra metoder.
    Tycker du ska prata med honom, fråga ifall han har några nya saker han vill att ni provar eller berätta om fina fantasier för honom.

• Anonym (Jenny)
    Anonym (bra) skrev 2015-12-11 02:35:39 följande:
    Här har vi en som löser problem på ett vettigt sätt! Bra att du inte gör en alltför stor grej utav det - och jag kan garantera att det blir mer och mer att han tycker att sex är viktigare när du gör på det sättet!
    Ja jag ser ingen anledning med att göra så stor grej av det då jag vet att spelandet är en hobby. Sen spelar jag lite själv så förstår grejen lite, t.ex att man inte vill avbryta mitt i ett game. Men kan säga att han dissar spelet ganska direkt efter man satt igång haha.

Det blir liksom lite som en tävling, jag försöker teasa han så länge som möjligt för sexet blir så grymt mkt roligare när han bara vill slita av kläderna. Haha :)
Svar på tråden kan man hitta tillbaka o hur???