Inlägg från: Samtalshoran |Visa alla inlägg
  • Samtalshoran

Slicka f**a efter orgasm?

Rakad Apa skrev 2015-12-12 00:21:19 följande:

Inte en chans att jag skulle slicka en tjej efter att jag har kommit i henne. Sperma är äckligt.

Om du tycker sperma är så äckligt så kanske du inte ska gegga den på andra människor heller? Kom i en handduk så är det lätt att städa undan sen.
  • Samtalshoran
    Rakad Apa skrev 2015-12-12 18:38:56 följande:

Bara för att jag inte gillar sperma så betyder det väl inte att den jag har sex med inte gillar det, eller hur? Har aldrig haft nåt krav på den jag har sex med ska ta satsen i munnen eller svälja den.

Sant :) men testa smaka vettja, man vet ju inte vad man gillar förrän man provat.
  • Samtalshoran
    Anonym (Överlag) skrev 2015-12-13 11:57:13 följande:

Alltså...överlag så känns det ju rätt sunkigt att gå ner på en tjej när man tänker tanken att så många andra tömt sig där. Gör det ändå ibland men när den tanken kommer spyr jag nästan

Tänker du samma sak med din kuk? Att du inte tycker att tjejen behöver suga eftersom den har varit i så många andra?
  • Samtalshoran
    Anonym (Överlag) skrev 2015-12-13 13:40:45 följande:

Det är ju upp till henne att reflektera och tycka över, stumpan.

Så du tycker överlag att din kuk är rätt sunkig, stumpen?
  • Samtalshoran
    Anonym (Överlag) skrev 2015-12-13 14:46:16 följande:

Vad jag själv tycker om min egna kuk är totalt oviktigt i denna tråd.

Du menar lika oviktigt som hur många andra som kommit i fittan tidigare i livet? För frågan var ju om man skickar efter att man själv har kommit i fittan.
Svar på tråden Slicka f**a efter orgasm?