sticker i bröstvårtorna?
någon som kännt av det innan graviditet, är på bim-1. det sticker och svider i bröstvårtorna, kliar lite med..
någon???
någon som kännt av det innan graviditet, är på bim-1. det sticker och svider i bröstvårtorna, kliar lite med..
någon???
Japp!
Precis så känns mina =)
Testade just svagt plus på CB =)
så har jag med, en stickande brännande känsla längst ut, har bim i dag=)
åhh nu blev jag lite gladare, hoppas verkligen...har bim i morn!
wakkie: har du testat?
jag har lätt ömma bröstvårtor och jäkligt ont i kors ryggen. ska inte ha tanten på 1-1½ vecka.
men förra gången jag var gravid hade jag fruktansvärt ont i bröstvårtorna tidigt. sticker kliade men framför allt smärta när jag gick ut i kylan.
lycka till, det ser ljust ut för dej tycker jag =D
jag ska testa i morgon om inte mensen kommit då=)
ohh så spännande =)
jag har inte varit utanför dörren i dag( fy skäms) så jag vet inte hur det känns ute i kylan, ska kanske ge mig ut på balkongen...jag fick lite hopp nu. tack ska ni ha
nu har jag stått ute på balkongen en stund, känner tyvärr inte att det blev värre, men jag tror det är plusgrader i dag..hihi
Jag har oxå ont i bröstvårtorna... BIM -3 idag....
Brukar vara jätte öm i brösten strax innan mens men inte i bröstvårtorna.. Känns helt annorlunda nu...
Dessutom känns brösten liksom fylligare/hårdare...
Hoppas hoppas hoppas att det är ett grav-symptom
har bim idag, men än har inte tanten kommit...jag är ganska övertygad om att hon dyker upp antingen idag eller i morgon...men visst hoppas man, men jag är nästan lite inställd på att jag inte har sån tur...känns som det är något som bara händer andra och inte mig....*suck*