• Daalinen

sticker i bröstvårtorna?

någon som kännt av det innan graviditet, är på bim-1. det sticker och svider i bröstvårtorna, kliar lite med..
    någon???

• Svar på tråden sticker i bröstvårtorna?
  • wakkie

så har jag med, en stickande brännande känsla längst ut, har bim i dag=)

• Daalinen

åhh nu blev jag lite gladare, hoppas verkligen...har bim i morn!
    wakkie: har du testat?

• vicksvicks

jag har lätt ömma bröstvårtor och jäkligt ont i kors ryggen. ska inte ha tanten på 1-1½ vecka.
    men förra gången jag var gravid hade jag fruktansvärt ont i bröstvårtorna tidigt. sticker kliade men framför allt smärta när jag gick ut i kylan.

lycka till, det ser ljust ut för dej tycker jag =D

• vicksvicks

ohh så spännande =)

• Daalinen

jag har inte varit utanför dörren i dag( fy skäms) så jag vet inte hur det känns ute i kylan, ska kanske ge mig ut på balkongen...jag fick lite hopp nu. tack ska ni ha

• Daalinen

nu har jag stått ute på balkongen en stund, känner tyvärr inte att det blev värre, men jag tror det är plusgrader i dag..hihi

• Habaladabala

Jag har oxå ont i bröstvårtorna... BIM -3 idag....
    Brukar vara jätte öm i brösten strax innan mens men inte i bröstvårtorna.. Känns helt annorlunda nu...
    Dessutom känns brösten liksom fylligare/hårdare...
    Hoppas hoppas hoppas att det är ett grav-symptom

• Daalinen

har bim idag, men än har inte tanten kommit...jag är ganska övertygad om att hon dyker upp antingen idag eller i morgon...men visst hoppas man, men jag är nästan lite inställd på att jag inte har sån tur...känns som det är något som bara händer andra och inte mig....*suck*

Svar på tråden sticker i bröstvårtorna?