• FruAnka

Träningskompis uppsala

Är en pysslig flummig 37 årig mamma till en 1åring som kom till via ivf. Nu har vikten ökat mer än vad jag är bekväm med, dessutom känner jag mig svag och sliten i kroppen och vill nu träna för att må bra men även för ett kommande ivf försök. Någon som har lust att hänga på? Eran anledning till att vilja träna spelar ingen större roll bara ni är lättsamma och trevliga.

• Svar på tråden Träningskompis uppsala
  • julitrean

Jag är en snurrig 40-åring med en unge på 6
    som skulle uppskatta träningssällskap :)

• FruAnka

Åhh va kul . Ser att du tränar inför triathlon, jag är verkligen inte alls vältränad bara så du vet. Vad och vart tränar du? Jag har alltid gillat att styrketräna och kanske gå på något spinningpass, jag funderar på att köpa ett dagkort på friskis och svettis i ekeby

• julitrean

Jo, jag kör en del triathlon och cykling men jag saknar glädje och gemenskap i min träning! Så för mig har det ingen roll var man är rent fysiskt. Jag tar gärna långpromenader t ex.

Jag jobbar dagtid så det är lite knepigt att få till dagträning för min del. Men som sagt promenader, gym, spinning funkar fint för mig :)

• Mooomin

Hej! Jag oxå en pysslig mamma! (Syr/stickar/virkar) Är 34 år och har en son på 3,5månad och har såååå svårt att komma igång med träningen igen! Jag tränade mycket förut och älskar det. Har träningskort (dagkort) på Friskis&Svettis (gäller på alla) och även gymkort på Antonis Gym.

• Ellindra

Måste också komma igång med träning igen. Gärna friskis o Svettis pass. Så är någon sugen så hänger jag gärna på!

• julitrean

Jag läste nånstans att Actic har gratis träning från 25dec till 12 januari, vi kanske alla skulle gå en gång tillsammans på ett pass??

• Ellindra

Som sagt var jag hänger gärna på! Är inte jättevältränad men tycker det är kul + att jag behöver gå ner i vikt:)

• FruAnka

Oj vad kul att det är fler som vill hänga på. Vore kul om man kunde bli ett litet gäng så att man kanske alltid har någon att gå med även om alla inte kan samtidigt. Vore kul att träffas och gå ett pass om det ändå är gratis :) om inte annat så kanske träffas för att gå en lång promenad.

• julitrean

Jag tar mig gärna ut och gör något i mellandagarna! Om någon är hemma och känner för det :)

Svar på tråden Träningskompis uppsala