Hur gjorde ni för att inte trilla tillbaka
Har själv aldrig tagit heroin men har haft mitt med benso och brukat det ena och andra . Säger absolut inte att det e samma sak men att sluta med benso var det svåraste jag gjort .. Den avtändningen var inte rolig och tanken på att gå igenom abstinensen igen skrämmer mig .. Det e en av sakerna som gör att jag inte vågar ge mig på det igen men den största andledningen e att jag inte vill förstöra mitt nya liv som jag har nu med man och en liten bebis!
Du har ju ändå lyckats att ta dig ur det och kämpat på i 4 år vilket du verkligen ska vara stolt över och inte bara kasta bort! Tänkt tillbaka på vilket helvete drogerna gett dig och vilka förödande konsekvenser det skulle bli vid ett återfall ..
Vad det gäller tjejen så kanske hon hör av sig? Hon kanske bara behöver tid till att smälta det du berättat . Men skulle hon inte göra det så kasta inte bort din nykterhet på henne!
Du e uppenbarligen en stark person som lyckats ta dig ur ett tungt missbruk (vilket många inte gör) och du förskännar någon som accepterar ditt förflutna och vill skapa en framtid med dig och ser dig för den du e idag .
Hoppas att det löser sig för dig.