• janbanan86

Läs min blogg - ärligt & uppriktigt om mitt liv som amfetaminist

Länkar till min nya blogg som jag nyss startat. Om hur just mitt liv stakat ut sig genom användandet av till störree delen, drogen amfetamin.Så ärligt och uppriktigt jag bara förmår och just därför en inblick i mitt ganska rubbade synsätt. Jag har inte alltid varit den person som tar utrymme i bloggen.

Bakompersiennerna@blogg.se

• Svar på tråden Läs min blogg - ärligt & uppriktigt om mitt liv som amfetaminist
  • Anonym (Lina)

Som fd missbrukare kan jag säga att det inte är så intressant att läsa om droger/hur olika droger känns/hur man blir/hur pass påverkad man är osv. När man är uppe i det själv så uppfyller det hela ens liv, men när man är ute ur det blir det liksom inte så intressant längre. Om man nu inte tex är intresserad av beroendeproblematik el liknande men just den drogande biten blir lite... blaha.

Dock pratar jag ju bara för mig själv, och om det hjälper dig att skriva om det så ska du förstås göra det. Du skriver säkert bra och målande, jag kikade bara in på bloggen en snabbis men ska läsa den mer nu!

Så, fortsätt skriv om det gör dig gott och lycka till. Livet som missbrukare är hårt.

• janbanan86

Inte mitt syfte med denna blogg att romantisera, utan finns till för den som är nyfiken och här får möjligheten att få ta del av hur sjukt det faktiskt kan vara. Varken mer eller mindre.tack för din åsikt.

• Anonym (J)
    janbanan86 skrev 2015-12-14 21:15:50 följande:

Inte mitt syfte med denna blogg att romantisera, utan finns till för den som är nyfiken och här får möjligheten att få ta del av hur sjukt det faktiskt kan vara. Varken mer eller mindre.tack för din åsikt.

Det är inte intressant för fem öre och du skriver dessutom så illa att man inte orkar läsa.
  • Anonym (Blogga på!)

Så länge du inte försöker locka in andra i drogträsket kan du blogga på med gott samvete!

Din länk verkar fel. Den här kan fungera bättre:

bakompersiennerna.blogg.se/

• Anonym (Hehe)

Okej, du länkar till en mailadress!! Blogg?

• Meddelande borttaget
  • Anonym (Ehhhh)

Inte meningen att romantisera?! Är väl precis vad du gör i bloggen?! Eller? Ungefär som när man läser om någon som jämför julskinkor för att komma fram till den bästa i testet.

• Anonym (nope)

Du får gärna skriva här men jag tänker inte generera läsare och pengar till dig.

• Anonym (J)
    Anonym (Ehhhh) skrev 2015-12-14 23:52:40 följande:

Inte meningen att romantisera?! Är väl precis vad du gör i bloggen?! Eller? Ungefär som när man läser om någon som jämför julskinkor för att komma fram till den bästa i testet.

Hjärnceller bränns ofta vid knarkning... Säger inte mer än så. Kolla svaren ts har gett bara.
  • Anonym (nope)
    janbanan86 skrev 2015-12-14 23:00:10 följande:

Jag är så tydlig jag kan vara i min beskrivning om vad det kommer skrivas om. Så istället för att lägga vikt vid hur illa jag skriver, kanske vi ska ägna en stund till att diskutera din läsförmåga, Anonyma signatur J? Jävla pajas

sen självklart är det [email protected] det ska vara..

Det blev inte helt rätt där heller... men folk kan nog gissa sig till din adress.

Vad är syftet med bloggen? Att tjäna pengar?
Svar på tråden Läs min blogg - ärligt & uppriktigt om mitt liv som amfetaminist