Några som försöker just nu?
Hej
vi försöker, eller rättare sagt vi ska till rmc i slutet på denna månad för ivf-samtal. Vi har tidigare gjort två insem utan resultat.
Hej
vi försöker, eller rättare sagt vi ska till rmc i slutet på denna månad för ivf-samtal. Vi har tidigare gjort två insem utan resultat.
Jag och min sambo går där. 2 insem i höstas och nu ivf med start (förhoppningsvis) inom 7 dagar. Vilken läkare har ni?
Vi hade först Elizabeth men nu har vi Karin G ????????
Hej!
Jag och min fru har genomgått utredningen och har fått klartecken för att börja med insemination nästa cykel! På RMC i Linköping.
Är det någon av er som försöker där också?
Fint! Hoppas det går bra nu med IVF för er!
Vi väntar på att få börja vårt tredje IVF-försök!
Absolut. Jag är mest aktiv på instagram, har du insta?
Har användarnamnet: ivf_resan
När tror ni att första insem blir?
Vad roligt! Då kanske vi kan följas åt?
Vi har Karin G, vårat intryck har varit att hon är lite virrig. Men vi har fått ett väldigt bra bemötande av henne.
Absolut. Jag är mest aktiv på instagram, har du insta?
Har användarnamnet: ivf_resan
När tror ni att första insem blir?
Vad roligt! Då kanske vi kan följas åt?
Vi har Karin G, vårat intryck har varit att hon är lite virrig. Men vi har fått ett väldigt bra bemötande av henne.
Vi har instagram, men har bestämt oss för att hålla det hemligt för de flesta så kommer inte att lägga upp något om resan innan. Dock blir det säkert bilder sen när vi är säkra på att det är en bebis. :)
Men jag följer gärna Er om det går bra? Kan kommentera uppdateringar i kommentarsfältet :)
Slutet av mars hoppas vi på, om inte RMC har påskstängt. Då missar vi denna månaden. När blir första för er?