Inlägg från: rickard98 |Visa alla inlägg
  • rickard98

Behöver förälder perspektiv

Admins kan väl snälla flytta detta till det ska vara om det är fel.  

Jag är en 16 år, , inte många vänner, ingen framtidstro,  ser ingen mening med livet. men ändå inte självmordsbenägen...  

Om du låtsades att jag va din son, och jag blivit dömd för "köp av sexuell 
    tjänst" altså din son hade köpt sex av en kvinna som va 25 år.  Ingen mäniskohandel eller trafficking är inblandad.

Denna kvinna va fristående och gör det för hon tycker det är kul...  Motivet att han köpte sex va för att han ville bli av med oskulden innan 17 och med någon som kunde, och visste vad hon gjorde. Han va inte intreserad av att göra det med någon han älska för han vill inte ha någon relation i framtiden. 
    Hur skulle du reagera? arg? besviken?  tro att din son är en person om inte respekterar kvinnor? 
  • Svar på tråden Behöver förälder perspektiv
  • rickard98

Tack för svar.

Jag ser inte detta som något problem att jag köper sex av någon som gör det frivilligt. Visst jag vill ju lära känna henne lite inann. Men jag är inte intreserad av att ha någon relation med henne mer än vän liksom. 

Jag har god kontakt med min familj, vi har inte pratat om sex så mycket men dom vet att jag vet hur det funkar. Jag har bara suttit det som mål för migsjälv att jag ska bli av med oskulden innan jag fyller 17.

Och denna 25 åring är jätte snygg och hon vill ta min oskuld och lära mig för framtida tjejer sa hon också, och att det är väldigt vanligt att folk blir av med den hos prostituerade. sa hon med. 

Jag har snackat med henne en lång tid om detta när jag ringde henne så snackade vi en timma yp . Och dom flesta jag ringt har bara varit bara tänkt på pengar och varit så grininga. Men hon är va lugn, trevlig och förklarade för mig precis hur det kommer gå till och allt.

Jag ser bara vad min familj kommer tänka om mig. dom kommer tänka att jag inte har någon respekt för kvinnor och tror att det är något man kan köpa bara.  Det tror jag inte, jag tror på jämmnställdhet och allt sånt där, och det vet dom om. 

Min syster är också aktivt med i feministiskt initiativ, och hon kommer ju hata mig.

Jag vill bara stryka mitt mål och bli av med det från mitt huvud.

Det är låg chans att man åker dit på det och straffet bryr jag mig inte om riktigt, det är bara böter på detta. Men det finns ju alltid en risk...

(förlåt för långt svar) 

• rickard98

Grejen är att jag är inte intresserad av att ha någon som jag älskar sådär. Jag vill inte leva med någon tjej i framtiden. Jag vill bo själv. Då trivs jag som bäst. 

Jag vill bara få detta mål strukit, så jag kan tänka på annat. jag tror inte jag kommer ångra mig. 

Jag ska träffa henne i januari, och vi ska göra det. 

Jag är bara rädd för vad min familj ska tänka om mig IFALL jag skulle åka dit på det.  Och alla i min skola typ, ifall dom fick reda på detta skulle dom tro enda sättet för mig att ha sex är för att betala för det.  

• rickard98

Jag har ingen vidrig kvinnosyn, jag har respekt för kvinnor och jag köper inte någons kropp. 

Jag vet att du tycker att jag har en sån syn på kvinnor då jag ska köpa sex av någon. Men jag har verkligen inte det. Jag hoppas du skulle förstå det.

Du kanske inte vet att köpa sex är lagligt på mer ställen än vad du tror. Tyskland är det lagligt, Dannmark är det lagligt, Holland är det lagligt, Det är inte alltid den här slavhandeln du pratar om.  

Svar på tråden Behöver förälder perspektiv