Tack för svar.
Jag ser inte detta som något problem att jag köper sex av någon som gör det frivilligt. Visst jag vill ju lära känna henne lite inann. Men jag är inte intreserad av att ha någon relation med henne mer än vän liksom.
Jag har god kontakt med min familj, vi har inte pratat om sex så mycket men dom vet att jag vet hur det funkar. Jag har bara suttit det som mål för migsjälv att jag ska bli av med oskulden innan jag fyller 17.
Och denna 25 åring är jätte snygg och hon vill ta min oskuld och lära mig för framtida tjejer sa hon också, och att det är väldigt vanligt att folk blir av med den hos prostituerade. sa hon med.
Jag har snackat med henne en lång tid om detta när jag ringde henne så snackade vi en timma yp . Och dom flesta jag ringt har bara varit bara tänkt på pengar och varit så grininga. Men hon är va lugn, trevlig och förklarade för mig precis hur det kommer gå till och allt.
Jag ser bara vad min familj kommer tänka om mig. dom kommer tänka att jag inte har någon respekt för kvinnor och tror att det är något man kan köpa bara. Det tror jag inte, jag tror på jämmnställdhet och allt sånt där, och det vet dom om.
Min syster är också aktivt med i feministiskt initiativ, och hon kommer ju hata mig.
Jag vill bara stryka mitt mål och bli av med det från mitt huvud.
Det är låg chans att man åker dit på det och straffet bryr jag mig inte om riktigt, det är bara böter på detta. Men det finns ju alltid en risk...
(förlåt för långt svar)