Behöver förälder perspektiv
Jag har väldigt slå barn men gör som ovan och låtsas att du är min son i framtiden.
Jag hade blivit ledsen, ledsen för att du inte pratade mig om det här. Dina tankar, dina känslor, ditt oroliga jag och otroligt stora behov att ha sex inom en snar framtid enbart för att. För mig är sex något väldigt fint. Jag är inte så gammal, jag är 22 år och blev nyligen mamma till en liten flicka. Jag har en vän som jag känt hela mitt liv, han är också 22... Och oskuld. För varje år som går och hans oskuld består blir han bara starkare i sig själv och sitt jag. Jag hyllar honom för detta, dels för modet men också för styrkan han fått av detta. Samhället idag drivs tyvärr av en fruktansvärd hets kring sex och utseende. Att vänta och ge bort det heligaste man har till någon man verkligen tycker om är nog något av de vackraste jag vet. Om du bestämmer dig för att köpa denna tjänst, så tror jag faktiskt att du kommer ångra dig så fort det är gjort. Och inse att,
- va fan, va de inte häftigare än såhär? Och att ha betAlt en massa pengar för några sekunder kommer nog att kännas väldigt onödigt. Gör något bättre för pengarna, köp en blomma till din mamma, eller ett par nya, coola solglasögon till dig själv.
Glöm aldrig att du är toppen precis som du är, det viktigaste i ditt liv är du och det viktigaste är att dy när bra i vad du gör och vad du är. Vad andra tycker skall dy inte bry dig om, men vad du än gör. Tappa inte tron om att du duger. Du behöver inte betala för sex. Snart träffar du en tjej du vill ÄLSKA MED! Massa kramar!