Jönköping sommarbebis 2016
Undrar om det finns fler än jag som väntar barn i sommar i Jönköping och som vill följas åt? Jag är gravid i v6, BF den 16 augusti.
Undrar om det finns fler än jag som väntar barn i sommar i Jönköping och som vill följas åt? Jag är gravid i v6, BF den 16 augusti.
En fråga:
Har ni något emot att skapa en hemlig grupp på Facebook istället? Det blir lite lättare att kommunicera där, i lite olika inlägg. Blir också lättare att se/följa vem som säger vad!
Jag skapar en grupp, och om ni vill vara med skickar ni bara en vänförfrågan till mig; Malin Tornberg, så bjuder jag in er i gruppen!
Bra ide! Jag skickar en vänförfrågan till dig
Hmmm.. Det finns ett gäng Malin Tornberg. Jag skickar ett meddelande till dig här så kan du bjuda in mig till gruppen kanske?
Gör så! Tänkte inte på det.... :)
För övriga som vill följa med - skicka ett meddelande till mig!
MotherLizz-jo men visst är det praktiskt att vara bvc-sköterska! Jag var inte det när jag fick mina barn förut så det känns bra nu att kunna en hel del om barn och bebisar, sånt jag önskar att jag hade vetat när jag fick tjejerna!
Hej. Jag skulle gärna vilja vara med i er grupp. BF 7 aug
Hej på er! Hoppar in i den här gruppen också. Är gravid med mitt tredje barn och har bf 14/6 så ser ut som att jag ligger lite "före" er andra! Är glad och tacksam för att allt så här långt har gått bra, känner att jag blivit mer o mer nojig över allt som kan gå fel/hända under en graviditet. Går in i v.18 idag och nästa milstolpe är RUL som vi ska på 21/1.
Har sedan inne två fina killar som är 12 och 5(han fyller om en vecka) så vi har lite luckor mellan våra??. De är båda mycket spändanoch längre som sjutton efter sitt småsyskon!
Det är vår första graviditet. Har inte berättar för någon ännu och blev överlycklig nu när jag såg att det fanns människor att prata med om hur man ska göra och tänka.
[quote=76194996][quote-nick]Vivs skrev 2016-01-06 08:27:11 följande:[/quote-nick]MotherLizz-jo men visst är det praktiskt att vara bvc-sköterska! Jag var inte det när jag fick mina barn förut så det känns bra nu att kunna en hel del om barn och bebisar, sånt jag önskar att jag hade vetat när jag fick tjejerna![/
Det verkar vara ett mysigt jobb :)
Vad kul att det har tillkommit ett par nya, välkomna till gruppen. Skicka meddelande till MalinTorn med era namn så lägger hon in er i Facebook-gruppen. Om ni vill såklart annars fortsätter vi väl här