• Rosenstolz

Kvinnor: Mest attraktivt med blottat ollon eller med förhud på (hos EJ omskurna)?

Det här är för övrigt en fråga från en annan tråd ("Enkät"), anyway:

När en man har stånd, tycker du det är snyggast/mest upphetsande med blottat ollon eller med förhuden på?

Jag syftar inte på om omskuret eller icke-omskuret är trevligast utan snarare på om det är snyggast/mest upphetsande när en icke-omskuren man har förhuden helt nerdragen eller när förhuden täcker ollonet... 
  • Svar på tråden Kvinnor: Mest attraktivt med blottat ollon eller med förhud på (hos EJ omskurna)?
  • Lever så

Tveklöst tillbakadragen förhud vid stånd (framförallt vid dickpic). Däremot har jag aldrig fattat varför vissa män envisas med att dra tillbaka den så långt så den ser lätt plågad ut ;)

Sexigast är när det syns att det kommer försats.

never a failure always a lesson
  • Anonym (Norba)

Blottat ollon, både med och utan stånd. Gillar ej förhud.

• Zuzanne

En icke-fråga. Spelar ingen roll. Snoppar brukar inte vara direkt attraktiva att titta på. Min mans penis är fin, alltid fin. Penisar generellt kan jag inte svara på. Det är en snopp bara.

• Anonym (Frun)

Blottat ollon är klart bäst i alla lägen.

• Lever så

I vila får det gärna vara dolt av förhud även om det inte spelar mig någon roll.

Jag föredrar en kuk med förhud, mer lätthanterad och fin i sitt naturliga utförande.

never a failure always a lesson
  • Anonym (Mmm)

Älskar när förhuden är på då kuken är slak, sedan fylls den av blod och reser sig. Då brukar förhuden ännu hållas på men ju högre den reser sig så bildas en öppning i förhuden, och där skymtar ett ollon... DET är den mest upphetsande situationen/kuken för mig. Älskar att "ta fram" ollonet med min tunga genom att lirka undan förhuden med tungan...mmm... Favorit!

• Anonym (Nyfiken)

Jag startade en omröstningstråd   sexighet/preferenser och förhudslängd. Gå in och rösta där. De alternativ jag har där är 1) täckt mer eller mindre i både slakt och erigerat/2)täckt i slakt och bart i erigerat/  3) mer eller mindre bart i både slakt och erigerat tillstånd (har jag själv-är "naturligt omskuren" men har ändå nervändarna i behåll då jag inte ä opererad)  samt/ 4) ingen preferens

Gå in och klicka på den tråden

• Anonym (Nyfiken)
    Anonym (Norba) skrev 2015-12-20 12:06:24 följande:

Blottat ollon, både med och utan stånd. Gillar ej förhud.

Anonym (Frun) skrev 2015-12-20 22:45:20 följande:

Blottat ollon är klart bäst i alla lägen.

Håller med och är tacksam över att vara skapad som jag är och  ha detta  i både erigerat och slakt tillstånd .samtidigt som jag som icke kirurgiskt omskuren har nervändarna kvar-känns som att leva i det bästa av "två världar" vad gäller detta.

(Sedan finns ju också bra saker med förhud, med dess nerver, och en del uppskattar det sexuellt-både män o kvinnor osv.  Det finns nåt för alla.)

Jag ser fördelar  med bart  både i erigerat och slakt tillstånd, för både en man och kvinnlig partner i detta hygieniskt, sexuellt och kanske också i viss mån hälsomässigt. Läste nånstans att om urinrörsmynningen normalt ligger bar kan det statistiskt eventuellt bli lite  mindre utläkningstid för infektioner,tex hpv

Däremot är jag emot rutinmässig omskärelse av friska barn av både ickereligiösa och religiösa skäl. I USA dör ca 100 barn om året i samband med omskärelse av läkare där enligt en uppgift jag sett.

Jag tror att långt in i framtiden blir det en viss förskjutning i den genetiska variationen så att det går åt det naknare hållet. Vissa biologiska fördelar med lång förhud finns inte längre i ett modernt samhälle jämfört med för länge sedan då förfäder var nakna och levde i naturen

Svar på tråden Kvinnor: Mest attraktivt med blottat ollon eller med förhud på (hos EJ omskurna)?