Vad är "skönhet"?
[quote=76138643][quote-nick]Anonym (Ofullkomlig) skrev 2015-12-20 16:08:01 följande:[/quote-nick]
Vad jag hatar är att man ska vara perfekt. Underlivet och bröstvårtorna ska vara rosa, underlivet ska dessutom lukta gott. Bröstvårtegårdarna ska inte vara stora. Polisongerna ska inte gå längre ner än halva örat för då ser man ut som en man. Man ska ha smala kvinnliga fingrar. Man ska inte lukta svett. Har man lite större rumpa, höfter och lår så är man fet för rumpan ska inte vara stor och man ska ha ett mellanrum mellan låren. Man ska också ha ljus röst och föra sig och sitta på ett visst sätt som anses kvinnligt. Man ska fnittra och vara lugn och tystlåten.
Jag är kvinna, har stora mörka bröstvårtegårdar, brun färg i underlivet, urinläckage som jag kämpar med (får byta byxor varje dag då lukten tränger igenom), får stora svettfläckar under armarna på sommaren som jag försöker motverka med absolut torr(svettlukten under ärmarna på tröjor går inte bort i tvätten), polisonger ner till käkbenen, runda lår, kraftiga fingrar, breda höfter och stor rumpa, mörk röst, har inte den där typiskt kvinnliga gångstilen eller sittställningen, är social, öppen och skrattar högt.
Har sökt hjälp för tex urinläckaget och svetten men det här är den jag är. Enligt idealet är sådana som jag fula, feta och äckliga.
[/
Nää, du e härlig! Tack för ditt inlägg säger jag som har tjocka lår, skrattar (för) högt och har svettlökar under armarna emellanåt. ????