Sexchatt
Hej!
Finns det någon sexchatt som är GRATIS där man INTE behöver betala för att svara på meddelanden. Jag VET att registrering är gratis men sedan måste man ändå lägga upp en betalning ;/
Hej!
Finns det någon sexchatt som är GRATIS där man INTE behöver betala för att svara på meddelanden. Jag VET att registrering är gratis men sedan måste man ändå lägga upp en betalning ;/
Sexchatta.nu eller .se
KIK? Tinder? BC? Badoo? Där har du ett par helt OK fungerande gratisalternativ, dock mycket ungar och fejkprofiler samt folk som endast söker uppmärksamhet! Har själv använt mig av dem en del gånger, finns ju app till mobilen som fungerar rätt bra.
Däremot om man vill söka sig till mer seriösa sajter där det faktiskt endast finns folk som just söker någon att sexchatta med eller träffas för att ha det mysigt så tror jag att man får söka sig till sidor som till exempel sexmötesplatsen.se och liknande. Sitter just nu faktiskt på den och chattar med en del karlar hihi! Perfekt efter krogen, ett par drinkar och lite webcamsnusk!
Finns ju även en del sexklubbar i stockholms innerstad som verkar vara rätt poppis om man känner till dem!
Några uppdateringar här kanske ??
Ja vad händer, ingen som har information om vart?
Ja vad händer, ingen som har information om vart?
Haha nu börjar folk, men är det någon som har förslag på sidor?
Haha nu börjar folk, men är det någon som har förslag på sidor?
Okeey, kan jag träffa tjejer där också?
Okeey, kan jag träffa tjejer där också?
Några fler förslag ?
Några fler förslag ?
Kan bekräfta att vardagsmyset.com funkar bra
Det finns typ 10 sidor med sökträffar om sexchatt på Familjeliv. Flertalet ställer samma fråga.
Förvånad över att ingen nämnt (vad jag kan se) DinChat.com. Korvfest, men vet att folk fått napp där. Jag själv har också blivit kontaktad av tre olika pers, alla med sambos, som varit intresserade (attraherade) utav mig, så har kunnat få napp om jag varit sugen.
Det finns typ 10 sidor med sökträffar om sexchatt på Familjeliv. Flertalet ställer samma fråga.