• Melij

    Jag får inte skicka julkort på min son

    Har skickat ett jättefint julkort på min son när han har tomtekläder och sitter framför granen! Skickade till min familj och vänner samt till min sons farmor och farfar. Jag skrev god jul och sen min sons namn! Alltså inte mitt namn nånstans.

    Fick ett sms från min fd. sambo att han inte tyckte det var ok att jag hade skickat nåt julkort...

    Jag blev jätteledsen. Varför skulle jag inte få skicka julkort till min sons farmor? Vi har kontakt då och då vilket jag värdesätter. Relationen med min sambo är inte alls bra, han vill inte ha nån kontakt, vilket jag tycker är märkligt då vi har sonen varannan vecka.

    Han har ny sambo.

  • Svar på tråden Jag får inte skicka julkort på min son
  • BCH52

    Oj, det var en märklig reaktion. Undrar vad som var problemet? Att det var ett kort på sonen, att du skickade till farmor och farfar, att han är allmänt negativ.

    Gissar på det sista. Såna julkort är ju de gulligaste man får, dessa sparar man ju.

  • Drottningen70

    Varför bryr du dig så mycket om vad han tycker?

    Jag skulle ha garvat åt fånen, inte suttit och varit ledsen.

    .

  • Brumma

    Gällande kortet - inte hans sak att bestämma om och där gör du som DU vill.

    Gällande kontakt mellan er. Behövs minimal kontakt och då bara om det är ngt speciellt gällande barnet. Kan skötas genom mail en gång i veckan tex.

Svar på tråden Jag får inte skicka julkort på min son