BF februari 2016
Har bf 9/2 och det är andra barnet. Börjar kännas som att det närmar sig nu! Är ni klara med förberedelser och så? Jag jobbar ända till 31/1 och har knappt börjat. Med första tror jag att allt var klart i v 30...
Har bf 9/2 och det är andra barnet. Börjar kännas som att det närmar sig nu! Är ni klara med förberedelser och så? Jag jobbar ända till 31/1 och har knappt börjat. Med första tror jag att allt var klart i v 30...
Jag undrar lite om era bebisar fixerat sig än? Jag går in i v 36 om ett par dagar och bebisen ligger envist på tvären. Antar att bm ska titta på det på besöket i övermorgon, men är det någon som vet om det är sent?
[quote=76165447][quote-nick]Sous skrev 2015-12-28 22:36:49 följande:[/quote-nick]Roligt med samma bf :)
Ja, amningsbh borde jag köpa ny... Bra att du påminde mig. Måste ta tag i packandet åtminstone!
Köpte 3st på Twillfit i går på superrea, bara ett tips om du har Twillfit nära:)
När jag var hos bm i vecka 33 så hade bebis vänt sig, dock inte fixerad. Nu ska jag till bm igen på fredag, är i vecka 36 då och hoppas på att bebis fortfarande ligger rätt och förhoppningsvis fixerad :) Jag hoppas att din bebis ger med sig och vänder sig tillrätta snabbt :)
Skönt att bebis ligger med huvudet neråt :) Vad säger barnmorskan om sf måttet?
Jag var hos barnmorskan idag. Allt såg bra ut förutom mitt blodtryck. Det har åkt upp och ner lite då och då. Blir ofta väldigt stressad och nervös när jag är på sjukhus. Idag var det dock mycket högre än tidigare. 138/98. Ingen äggvita i urinet som tur är. Men från och med nu blir det extra kontroller hos barnmorskan.
Hur går det för alla? Jag börjar verkligen ledsna nu... Har 19 dagar till bf, och just nu känns det som ett absolut max (fast jag vet att den kommer när den kommer...). Har ju mått bra hittills, men nu är det tungt. Kan ju bli bättre när jag äntligen slutar jobba och får vila lite mer i och för sig.
15 dagar till BF. HERREGUD vad långsamt tiden går nu...