• sodapopinski

BF september 2016

Är jag först här med BF i september nästa år? Hittar ingen sådan tråd så jag startar en ny. Plussade igår och har enligt vad jag googlade fram BF 5 september. Jag och min man är 31 resp. 33 och det här är första barnet. Vi blev gravida på andra försöket så just nu känns det bara helt overkligt alltihop! Här kan vi väl följas åt vi som väntar barn i september?

• Svar på tråden BF september 2016
  • Millissons
    Ems85 skrev 2016-01-14 07:43:24 följande:
    Jag tror de flesta är så. Innan magen börjar komma så vill man gärna ha bevis helst i form av illamående och när man väl får det sen så vill man bara slippa :) Jag känner verkligen ingenting av min graviditet.
    Konstigt dedär att det är så olika.
    Vilken vecka är du i då?
  • Ems85
    Millissons skrev 2016-01-14 09:43:31 följande:

Konstigt dedär att det är så olika.

Vilken vecka är du i då?

Jag är bara 4+6 så det är ju supertidigt ännu. Du då?
  • alva91
    Ninnis01 skrev 2016-01-14 07:03:19 följande:

Ska på Vul idag håller tummarna att allt ser bra ut. Min sambo vill inte behålla antagligen. Så ska gå abortrådgivning :'(

Menar du att han inte vill behålla alls eller om något ser fel ut ? 
  • Ninnis01

[quote=76227769][quote-nick]alva91 skrev 2016-01-14 11:21:01 följande:[/quote-nick]

[/

Han vill inte behålla :'(

• Ninnis01
    alva91 skrev 2016-01-14 11:21:01 följande:

Han vill inte behålla :'(
  • Ljusstrimma2

Hej! 

Jag är i samma sits som dig. Fick mf förra året och nu är jag gravid igen, plussade på nyårsafton (är i v.6) Men jag är väldigt nojig & rädd .. Tänker alldeles för mycket... Så jobbiga veckor nu i början.. 

Jag önskar dig all lycka att det ska gå vägen för dig! 

KRAM!!{#emotions_dlg.flower}

• Ljusstrimma2
    lksnigel skrev 2016-01-13 10:30:49 följande:

Hej alla! Plussade igår kväll, så lycklig! BF blir den 16 september :) Hade ett MA i november förra året, så oron att det ska hända igen har redan börjat gnaga... :( Någon mer i samma sits? 

Hej! 

Jag är i samma sits som dig. Fick mf förra året och nu är jag gravid igen, plussade på nyårsafton (är i v.6) Men jag är väldigt nojig & rädd .. Tänker alldeles för mycket... Så jobbiga veckor nu i början.. 

Jag önskar dig all lycka att det ska gå vägen för dig! 

KRAM!!{#emotions_dlg.flower}

• NollÅtta

Jag ska på VUL imorrn, är då I v 6+5. Hade en blödning förut..det var e klump I också...så håll tummarna för mig 8.20 morrn bitti

Son född -10 och Dotter född -13
  • Millissons
    Ems85 skrev 2016-01-14 10:10:32 följande:
    Jag är bara 4+6 så det är ju supertidigt ännu. Du då?
    Gravidvecka 6.. 5+5 så det är tidigt även för mej :)
  • Blue113

Hej, hoppar in här med :)

Gravid i vecka 6 med andra barnet och detta är beräkant runt 11 sep :))

Svar på tråden BF september 2016