Vad anser ni om bonusmammor som bestämmer när deras bonusbarn får ha sin mobiltelefon framme?
Vad anser ni om bonusmammor som bestämmer när deras bonusbarn inte får ha sin mobiltelefon framme?
Vad anser ni om bonusmammor som bestämmer när deras bonusbarn inte får ha sin mobiltelefon framme?
Jag hatar bonusmammor i allmänhet. Spelar ingen roll om de bestämmer när bonusbarnen får ha sina mobiler framme och inte.
Är du ett bonusbarn som anser dig orättfärdigt behandlad?
Bonusmamman är vuxen, hon bestämmer.
Jag hatar bonusmammor i allmänhet. Spelar ingen roll om de bestämmer när bonusbarnen får ha sina mobiler framme och inte.
Spelar ingen roll vilken vuxen det är, men den vuxne är den som bestämmer där man är.
Spelar ingen roll vilken vuxen det är, men den vuxne är den som bestämmer där man är.
Hur gammalt är barnet?
Hur gammalt är barnet?
Tyckte pappan annorlunda? I vems hem var ni? I barnets och bonusmammans hem eller i ditt?
Allt är inte svart eller vitt tycker jag, så det är svårt att svara på med så knapphändig info.
Vad var anledningen till att hon tyckte att barnet skulle lägga undan mobilen? Störde barnet? var barnert ouppmärksam på annat viktigare runtomkring?
Give us more! :D