• enväldigtförvirrad

Jag vill ha sex men är vidrig

Hur ska jag göra jag vill inget hellre än få kyssa en kvinnas hals smeka hennes bröst känna på hennes underbara våta mmmm men ack nä vidrig jävel tyvär

Snart 4 år utan någon beröring från en kvinna ingen kram puss eller något man känner sig inte speciellt önskad aja det är bara att runka vidare hehehe

• Svar på tråden Jag vill ha sex men är vidrig
  • Anonym (nn)

Menar du att du vill ha nåt tillfälligt eller ett förhållande? Har du provat på krogen? Där kan du säkert träffa på en kvinna som vill ha ett ons :)

• enväldigtförvirrad

Ja du det är lite både och först för att jag vill avreagera mig men ändå skönt att ha någon man bry sig om och förhoppningsvis få kärlek tillbaka det har varit lite taskigt med den biten det sista livet hehehe

Men Jag hade nog inte mått dåligt av att få mig ett skit efter alla don åren men jag gillar inte det riktigt att sätta på någon man knappt vet något om fast det hade varit bra för mig hehe den trillar väl snart av och jag kan inte gå på krogen jag får panik när det är så mycket folk sen så vågar jag inte flörta längre för att jag just fick dom komentarerna plus andra

Ful fet vidrig patetisk nolla för att jag äntligen lyckade våga säga något snällt så jag har facktiskt lite svårt.. jag får väl våldta någon kvinna heheh nä det är inget att skoja om

• Anonym (nn)
    enväldigtförvirrad skrev 2015-12-26 13:58:59 följande:

Ja du det är lite både och först för att jag vill avreagera mig men ändå skönt att ha någon man bry sig om och förhoppningsvis få kärlek tillbaka det har varit lite taskigt med den biten det sista livet hehehe

Men Jag hade nog inte mått dåligt av att få mig ett skit efter alla don åren men jag gillar inte det riktigt att sätta på någon man knappt vet något om fast det hade varit bra för mig hehe den trillar väl snart av och jag kan inte gå på krogen jag får panik när det är så mycket folk sen så vågar jag inte flörta längre för att jag just fick dom komentarerna plus andra

Ful fet vidrig patetisk nolla för att jag äntligen lyckade våga säga något snällt så jag har facktiskt lite svårt.. jag får väl våldta någon kvinna heheh nä det är inget att skoja om

Nä, det har du rätt i. Det är inget att skämta om.

Men jag fattar inte. Är du ful, fet, vidrig och patetisk på en och samma gång? Om du har såna låga tankar om dig själv bör du först och främst jobba på ditt självförtroende. Om du börjar med vikten. Hur mycket väger du nu och hur mycket vill du väga? Tränar du? Se om kosten och försök vara ute nån timme varje dag. Promenera/springa/jogga kostar ingenting och är jätte skönt :)
  • Anonym (Nu ljuger du)

Ingen människa föds ful och vidrig, det är något vi själva skapar med åren. Vill du hitta något så finns nog två val. Betala för det eller investera i dig själv med hälsa, vikt, kroppsvård. Skalar man av skiten man gett sig genom åren så kommer det garanterat finnas någon med öppna armar.

• enväldigtförvirrad

Tyvär är det inte jag som har sagt det utan en utav dom brudarna ville komenterar jag vet att jag behöver träna men har dock ingen vilja till det direkt jag vill göra det... sen mitt självförtroende är inte där den ska vara.....

Sen så ska jag inte behöva göra något åt mitt yttre för att dom ska tycka om mig men alla är ytliga tydligen du oxå eftersom du säger att det är ända chansen jag har att få någon då kan jag lika bra skita i allt.... ska jag ändra mitt ute är det för min skull inte för deras då kan jag vara utan dom då oxå... det är jobbigt men då har jag inget val

• Anonym (Suck)
    enväldigtförvirrad skrev 2015-12-26 15:07:14 följande:

Tyvär är det inte jag som har sagt det utan en utav dom brudarna ville komenterar jag vet att jag behöver träna men har dock ingen vilja till det direkt jag vill göra det... sen mitt självförtroende är inte där den ska vara.....

Sen så ska jag inte behöva göra något åt mitt yttre för att dom ska tycka om mig men alla är ytliga tydligen du oxå eftersom du säger att det är ända chansen jag har att få någon då kan jag lika bra skita i allt.... ska jag ändra mitt ute är det för min skull inte för deras då kan jag vara utan dom då oxå... det är jobbigt men då har jag inget val

Naturligtvis spelar utseendet roll vid val av partner! Man behöver inte vara en skönhet, men hel, ren fräsch och hyfsat i form. Skulle du själv vilja ha en tjej som inte tar hand om sig och är tex. ohygienisk och ofräsch? Utsidan ger insidan en chans.
  • Anonym (Yoga)

Du behöver yoga. Just do it!!!

• Anonym (nn)
    enväldigtförvirrad skrev 2015-12-26 15:07:14 följande:

Tyvärr är det ju så att människan är ytlig, men för mig är insidan viktigast. Men för att man ens ska kunna bli intresserad av en annan person lär ju det yttre stämma överens med det man söker efter.

Om du vet att vikten är ett problem kan du ju försöka att ändra på det? Och det är ju MEST för din egen skull då det är farligt att vara överviktig. Hur gammal är du och hur mycket väger du? Sen tycker jag inte du borde ta åt dig av vad EN tjej säger. Men du verkar ha väldigt dåligt självförtroende. Det bör du jobba med. Sen ska du veta att alla tjejer är inte likadana. Vissa gillar smala killar, andra gillar tjocka. Det är det som gör oss unika då alla är olika :)
  • Anonym (Nu ljuger du)

Det var du som skrev att du är ful och vidrig. Det om något är väl ytligt? När jag läser det får jag en bild av en oerhört sunkig människa, och ja så ytlig är åtminstone jag att jag inte vill ha någon som beskriver sig själv så. Det låter mer som att du borde vilja må bra före att känna en kvinnas närhet.

Jag dömer dig inte, har ingen aning om hur du ser ut. vill du ha garanti finns det eskortfirmor, olagligt dock.

Svar på tråden Jag vill ha sex men är vidrig