enväldigtförvirrad skrev 2015-12-26 15:07:14 följande:
Tyvär är det inte jag som har sagt det utan en utav dom brudarna ville komenterar jag vet att jag behöver träna men har dock ingen vilja till det direkt jag vill göra det... sen mitt självförtroende är inte där den ska vara.....
Sen så ska jag inte behöva göra något åt mitt yttre för att dom ska tycka om mig men alla är ytliga tydligen du oxå eftersom du säger att det är ända chansen jag har att få någon då kan jag lika bra skita i allt.... ska jag ändra mitt ute är det för min skull inte för deras då kan jag vara utan dom då oxå... det är jobbigt men då har jag inget val
Tyvärr är det ju så att människan är ytlig, men för mig är insidan viktigast. Men för att man ens ska kunna bli intresserad av en annan person lär ju det yttre stämma överens med det man söker efter.
Om du vet att vikten är ett problem kan du ju försöka att ändra på det? Och det är ju MEST för din egen skull då det är farligt att vara överviktig. Hur gammal är du och hur mycket väger du? Sen tycker jag inte du borde ta åt dig av vad EN tjej säger. Men du verkar ha väldigt dåligt självförtroende. Det bör du jobba med. Sen ska du veta att alla tjejer är inte likadana. Vissa gillar smala killar, andra gillar tjocka. Det är det som gör oss unika då alla är olika :)