känslostorm.. hjälp??
Jag är vanligtvis en väldigt lugn, rak, öppen och positiv person. Jag litar på dom jag älskar, är aldrig misstänksam, kanske lite för naiv.
Men den senaste tiden har mina känslor varit hemska och jag förstår mig inte på mig själv. Jag gråter för ingenting, gör en höna av en fjäder och är en riktigt pain in the ass mot min partner och jag förstår inte ens varför. Jag misstror honom, vad han än säger och jag har ingenting som ens antyder på att han ljuger. Jag får för mig att han inte älskar mig och är otrogen så jag blir helt kall och arg och när han inte förstår varför och jag inte kan förklara för att jag egentligen inte heller vet så blir han irriterad och håller sig undan. Och när han håller sig undan så blir jag superledsen och mår skit och försöker hålla mig undan honom. Tillslut så löser det sig och allt blir bra och han får mig att känna att jag är den enda tjejen i hela vida världen tills jag flippar ut och allt börjar om igen.
Jag är inte van vid att vara så här, jag brukar vara så bekymmerfri och whatever. Nu är jag så otroligt rädd att bli lämnad ensam att jag är så klängig och konstig och säkert den jobbigaste partnern någonsin att ha å göra med. Är det någon mer som går igenom något liknande? Är det pågrund av graviditeten som dessa känslostormar kommer? Kommer jag bli normal igen efter graviditeten??
Ibland sitter jag och storbölar bara för att jag blir så otroligt medveten om hur jag är och beter mig just nu.. det är så otroligt jobbigt och frustrerande..