• believe 88

första försöket RMC

Hej

Jag är helt ny här inne.

Vill komma i kontakt med flera som är på första försöket med Ivf.

Tänkte att man kunde följas åt.

• Svar på tråden första försöket RMC
  • 180611

Hoppas att det går bra alla som är mitt uppe i era behandlingar nu för september verkar vara magisk!! Jag är nämligen gravid!!!!! Spontant!! Efter 3 år utan ett plus! Så all lycka till er andra också nu!!! O Jooo Grattis till dig också!!!!

• jooo

Åh gud va roligt att höra. Tänk att vi plussade samma månad spontant båda. Vart hänger du nu, i nån tråd? Skulle va kul o följas 180611 :)

O lycka till ni alla :) Jag håller mig uppdaterad på era resor men på håll

• 180611
    jooo skrev 2016-09-25 10:53:41 följande:

Åh gud va roligt att höra. Tänk att vi plussade samma månad spontant båda. Vart hänger du nu, i nån tråd? Skulle va kul o följas 180611 :)

O lycka till ni alla :) Jag håller mig uppdaterad på era resor men på håll

Ja visst är det konstigt? Men fantastiskt! Skrev precis i en tråd med BF maj/juni. När är du beräknad? Skriver du i nån tråd? Ja jag följs gärna åt! Och till er andra så verkligen lycka till! Mirakel händer verkligen och precis som Jooo följer jag er med spänning!
  • believe 88
    180611 skrev 2016-09-25 08:15:11 följande:

Hoppas att det går bra alla som är mitt uppe i era behandlingar nu för september verkar vara magisk!! Jag är nämligen gravid!!!!! Spontant!! Efter 3 år utan ett plus! Så all lycka till er andra också nu!!! O Jooo Grattis till dig också!!!!

Herregud vad roligt att höra. Grattis
  • Cia33

Grattis!
  • Niaa

Nämen vilken grej! Kan ni inte smitta av er lite på oss andra? :) jätterolig läsning! Ni ger oss andra hopp! Kram på er < 3
  • Niaa

Hur går det tjejer? För min egen del är det första VUL på onsdag!

• believe 88

Gjort äggplock idag och fick ut 19 ägg..

Ska få besked imorgon om hur många som blivit befruktade. .

• Cia33
    believe 88 skrev 2016-10-03 16:34:30 följande:

Vilket bra resultat. Håller tummarna att det blir mycket befruktat.

Själv började jag blöda idag och har ont i magen. Så jag tror att det är kört. Ska avvakta någon dag till och sen testa så jag vet säkert. Men får nog börja leta efter en privat klinik.
  • Niaa
    believe 88 skrev 2016-10-03 16:34:30 följande:

19 ägg?! Jisses vilket bra utfall! Håller tummarna för att du får massa befruktade!
Svar på tråden första försöket RMC