Inlägg från: smulan1984 |Visa alla inlägg
  • smulan1984

Viktkamp 2016

Hej, hänger gärna på här.

vägde in mig på 67,8 kilo till mina 148 centimeter igår. Nu kör jag en sockerfri månad till att börja med för att bryta av julens frossa. 

även att äta mindre men jämnare. Blivit dåligt på den fronten under alla ledigheter...

• smulan1984
    jagärjagvemärdu skrev 2016-01-02 20:16:41 följande:
    Vad är målet :)
    målet blir att komma ner till 55. detta innan höstens resa till Kap Verde
  • smulan1984

testade att ställa mig på vågen idag morgon så man kan få ett hum om man är på rätt väg eller helt fel ute. Dock stod den på minus 1 kilo så jag fortsätter nog som jag gjort just nu

• smulan1984

ute i motionsspåret två dagar denna vecka. Mitt mål är tre dagar i veckan då jag vet att sätter jag ett större mål än så kommer jag bara tappa motivationen istället...

• smulan1984

Åhhh, ute i motionsspåret klockan halv 10 idag Så nöjd med ig själv. Även om det blev en mycket kortare runda då jag känner mig lite småförkyld...

• smulan1984

Hej,

två veckor in och vågen visar på -2 kilo. Sjukt nöjd då jag känner att detta är en livvstil som passar mig utmärkt. Jag har noll sug efter godis  och annat gott och är ute i motionsspåret 5 eller sex dagar i veckan. Det bruklar annars vara det som får mig att tappa motivationen eller som får mig att gå upp alla kilon igen... Så nu ville jag hitta nånting som passar mig

• smulan1984

Isabellisen:

jag äter havregrynsgröt till frukost och kaffe

står mig bra till lunch på detta. Till lunch blir dte soppa på rotfrukter. Eftermiddagen en frukt och till middag "vanlig mat" men mindre portioner än tidigare.

Jag promenerar tre kilometer på vardagarna  och 5 på helgerna.

• smulan1984

Isabellisen:

Gröten äter jag egentligen gör att jag har problem med halsbränna. Men efter jag börja med gröten har jag kunnat dra ner på omeprazol till en tredjedel mot tidigare.

Sopor gör jag på helger och sen fryser ner i små portionsförpackningar. Bara att ta med till jobbet eller tina uppbär jag kommer hem

Svar på tråden Viktkamp 2016