Inlägg från: Anna Hbg |Visa alla inlägg
  • Anna Hbg

Viktkamp 2016

Hej!

Jag hänger gärna på här jag med :)

Är 160 cm lång och väger ca 67-68 kg.

Vill ner till 55-60 kg som jag vägde innan senaste graviditeten.

Fick barn den 12/11 så väntar på klartecken från bm att börja gymma igen och fram till dess får jag hålla mig till promenader :)

Äter sisådär just nu så där måste det också ske en förändring.

Har tidigare lyckats gå ner en hel del i vikt så hoppas hitta tillbaks till den motivationen och det drivet jag hade då.

• Anna Hbg

Här hemma har det inte hänt så mycket på viktfronten.

Båda killarna (En på snart 3 år och en på 8 veckor) är sjuka så får vara glad om jag hinner med en macka i farten :(

Blir förhoppningsvis bättre nästa vecka när den stora kan vara på förskolan sina 15h så jag kan komma ut på promenader i alla fall.

Ska även till bm på efterkoll och hoppas få klartecken på att få sätta igång och träna då :)

• Anna Hbg

Var hos bm igår på min efterkoll efter förlossningen och hoppades på ett ok att börja träna igen men hon tyckte att jag borde vänta eftersom mitt bäcken fortfarande är väldigt mjukt men vad tror ni om att gå till gymmet och bara köra lite fria vikter för att komma in i det igen plus att fortsätta med promenader?

Borde väl inte vara farligt?

• Anna Hbg

Står rätt still men både jag och mina söner, en på snart 3 år och en på 10 veckor, är sjuka så har tagit all kraft.

Hoppas komma igång nästa vecka istället :)

Svar på tråden Viktkamp 2016