Inlägg från: Aniiee |Visa alla inlägg
  • Aniiee

Viktkamp 2016

Snöflingan1 skrev 2015-12-31 11:47:20 följande:

Jag har kört strikt lchf i ett par månader och jag har bara gått upp i vikt.de senaste veckorna har jag ätit 1kycklingfile om dagen med lite sallad. Jag promenerar också en timme om dagen. Jag menar det är ju rena svältdieten.jag fattar ingenting. Har tagit en massa prover och det är inget fel på mig. Jag känner mig så ensam i detta.har någon varit med om samma sak som jag.jag har alltså gått upp 15kg över 1års tid.jag äter knappt nått fett i heller.uppskattar om någon har bra råd till mig.

Så du äter lch.... what? L=Low C=Carb H=High F=Fat. Men du äter nästan inget fett. Du verkar inte direkt äta mycket protein heller. Du verkar ha missuppfattat vad LCHF är för något. 

Dra på med fettet om du vill äta LCHF.  Personligen är jag inget fan av det, annat än om man behöver gå ner mycket i vikt (och jag menar mycket) eller har diabetes, med to each his own. Vill du käka LCHF så får du allt ta och dränka den där salladen i majonnäs och kycklingbilten i skirat smör. Och ta chokladmousse med vispgrädde till efterrätt.
    Känner du dig nostalgisk idag? www.imdb.com/list/ls031330344/
  • Aniiee
    ITpappan skrev 2016-01-05 01:30:33 följande:

Denna tjockisen ska också gå ner! Magrutor ska det bli!

Är 184cm lång. Man.

Väger idag 85kg. Ska ner 10kg till mer normala 75kg.

Det kommer nog inte gå. Ska du ha magrutor (dvs muskler, öht) så kommer du nog behöva stå stilla eller rent av gå upp i vikt. Mitt ex är lika lång som du (1 cm långre) och väger 5 kg mer, och har i princip bara muskler...... Utan att vara tyngdlyftarpumpad. 
    Känner du dig nostalgisk idag? www.imdb.com/list/ls031330344/
Svar på tråden Viktkamp 2016