Viktkamp 2016
Jag hänger på, fr.o.m. imorgon 1 januari. Har gått upp en del under hela detta året och trivs inte riktigt. Nya tag!
Jag hänger på, fr.o.m. imorgon 1 januari. Har gått upp en del under hela detta året och trivs inte riktigt. Nya tag!
Jag har kört strikt lchf i ett par månader och jag har bara gått upp i vikt.de senaste veckorna har jag ätit 1kycklingfile om dagen med lite sallad. Jag promenerar också en timme om dagen. Jag menar det är ju rena svältdieten.jag fattar ingenting. Har tagit en massa prover och det är inget fel på mig. Jag känner mig så ensam i detta.har någon varit med om samma sak som jag.jag har alltså gått upp 15kg över 1års tid.jag äter knappt nått fett i heller.uppskattar om någon har bra råd till mig.
Hej igen tjejer! Har haft en del att göra så inte hunnit kika in här på FL. Jag startade i lördags 2/1 och vägde in mig på hela 64.9 kg till mina 167 cm... Minns inte när jag vägde så mycket faktiskt. Tänker ha fredagar som vägdag i fortsättningen.
Jag kör inte med någon speciell diet eftersom jag har försökt under hösten och det slutar alltid med att jag flippar ut och äter massor istället... Så nu blir taktiken att äta allt men lite (när jag är hungrig) och så mycket vardagsmotion som möjligt som städningen, promenader m.m. Funderar på att köpa ett hopprep. Älskar styrketräning och tycker att det formar kroppen otroligt bra samtidigt som kroppen blir stark, men ska börja med det först när jag kommer nära min målvikt då jag av erfarenhet vet att jag inte klarar av att både träna tungt och gå ner i vikt samtidigt. Det går inte snabbt iallafall..
Mitt första delmål är 58 kg, då kan jag iallafall knäppa en del byxor haha ???? Ska på resa om exakt två veckor, lär ju knappast komma ner i någon typ av bikiniform tills dess men det får vara som det är. Tänker iallafall simma mycket där och ta långa promenader längs stranden som ligger nära vårt hotell.
Kul att se så många här! Detta året är vårat år! ????
Här har vi haft lägre än -25 flera dagar i sträck, 2 dagar runt -30 och jag har tränat varje dag denna vecka, stolt! Däremot har jag väldigt ont i knät efter kvällens joggingpass, någon som har erfarenhet av överansträngning såhär i början?