• Anonym (Hundägare)

Ni får inte fira med fyrverkerier i år. Min hund blir rädd

Jag går alltid ut med min hund vid 12 slaget på kvällen. Imorgon är det nyårsafton igen. En dag som jag hate eftersom det firas med fyrverkerier och min stackars hund får lida pga av det!

Han måste Hanson prommenad vid 12 tiden på natten då det är hans rutiner! Han blir orolig och irriterad annars. Ni som firar med fyrverkerier får sluta led det genast. Jag bor i Gränna, nära centrum. Inga fyrverkerier där i år tack! Nu blir jag väldigt irriterad! Ni får faktiskt ta och visa lite respekt. Min hund blir rädd och skräckslagen!

• Svar på tråden Ni får inte fira med fyrverkerier i år. Min hund blir rädd
  • Anonym (Z)

Det är en kväll på hela året.. Kommer smälla av många i Gränna imorgon.

• Anonym (duh)

Visa respekt för MIG som vill ha smällare i Gränna!

• Frontline

Du gjorde min kväll, kommer köpa mer raketer och blåsa av i Gränna..

1 gång om året vill jag ha kul resten av året får din hund skita överallt..

Livet är underbart när underlivet är bart :)
  • Anonym (Madde)
    Frontline skrev 2015-12-31 00:12:31 följande:

Du gjorde min kväll, kommer köpa mer raketer och blåsa av i Gränna..

1 gång om året vill jag ha kul resten av året får din hund skita överallt..

Hahahaha lite så känner jag med! Speciellt till de äckelhundägare som inte plockar upp skiten efter sina hundar!
  • Frontline
    Anonym (Madde) skrev 2015-12-31 00:16:36 följande:
    Hahahaha lite så känner jag med! Speciellt till de äckelhundägare som inte plockar upp skiten efter sina hundar!
  • Anonym (Ha ha ha)

Jaja en enda kväll på hela året så tror jag nog din hund klarar att gå ut i
    En timma tidigare el senare. Lite kul måste man få ha.

• taquine

Öronmuffar på vovsingen?

Allvarligt ts vänta en timme med promenaden , om du nu är sann ....

Goodness me
  • Ego Lovers

Om du är sann så har du haft ett helt år på dig att ändra rutin men du är för lat.

• kalmarpiraten

Sverige med sossarna och kommunisterna i spetsen som har förvandlat Sverige till ett förbudsland borde även sett till ett förbud mot smällare, raketer osv. Mina hundar och katter lider.

Å andra sidan har vi ju både IS och muslimer i Sverige idag så snart tar väl dessa två grupper över självmordsbombandet så slipper svenskarna slösa sina pengar på en massa oljud. 

• Griseknoen35
    kalmarpiraten skrev 2015-12-31 07:52:51 följande:

Sverige med sossarna och kommunisterna i spetsen som har förvandlat Sverige till ett förbudsland borde även sett till ett förbud mot smällare, raketer osv. Mina hundar och katter lider.

Å andra sidan har vi ju både IS och muslimer i Sverige idag så snart tar väl dessa två grupper över självmordsbombandet så slipper svenskarna slösa sina pengar på en massa oljud. 

Eller varför inte ett förbud mot att ha husdjur?
Svar på tråden Ni får inte fira med fyrverkerier i år. Min hund blir rädd