Sexträff
Han kanske trodde att han är en sexgud som skulle prestera bättre...men så blev det inte så.
Han kanske trodde att han är en sexgud som skulle prestera bättre...men så blev det inte så.
Nja, det känns inte så aktuellt! Han är för skum helt enkelt! Killar som jag inte förstår mig på lämnar jag helst ifred :)
Fick tyvärr avsluta en sån kontakt nyss med.. Men ibland är det lika bra :( du får ut å jaga vidare istället :D
Av lite olika skäl :p ibland är det bra krångligt det där.
Tyvärr är väl alla unika.. Men i vissa fall är det ju tur hahaha!
Är väl precis som med er kvinnor... Blir vad man gör det till :p
Eller ska vi leva i celibat och tron av att alla är tråkmånsar? :p
Förhoppningsvis :p men fixa en sexträff så borde man ju vilja få ut så mycket som möjligt utav mötet eller? Borde ju gälla båda parter :p sen kan ju alla vara lite egna på sitt sätt ändå :)
Jag skänker dig en liten omtänksam tanke så här i höstmörkret hahaha
Oj ursäkta... Vädret spelar mig ett spratt bara :p jag får helt enkelt byta lag och börja jaga riktiga män också.. Verkar ju lättare å komma överens med så lycka till tjejer hahaha ha!
Oj ursäkta... Vädret spelar mig ett spratt bara :p jag får helt enkelt byta lag och börja jaga riktiga män också.. Verkar ju lättare å komma överens med så lycka till tjejer hahaha ha!
Förtjänar jag inte en bra man då? Haha vet inte hur lätt man byter sådär.. Får fundera över det lite kanske :p
Tusen ;) manlig jäkel som gillar å skruva å dricka bärs så jag slipper... Hårdrock och lyfta skrot ska han gilla med! Sen har jag nog inte så mycket mer krav.. Ska bara lyckas vända mig så länge hahah
Nu får du komma tillbaka! Det ballar ur med shopping och allt möjligt! :p
Jag polerar verktygen och lastar skivstången! Sen kan vi sexträffas alla fyra!
Ja...får se vem som luktar mest motorolja..fast det är nog bättre med annan olja på den välsorterade borrmaskiner. ..;)
Det ena utesluter inte det andra... Jag är kanske en hejare på alla oljor hahaha.. Jag är iallafall som en oljad blixt ur affärerna hahaha
Ska polera dig om du inte passar dig :p
Det är godkänt om du frågar mig :D kunde köpt lite olja och magnesium med! Då hade rundan vart fulländad!
Hördedu shopping är la inte fjolligt ^^ :)
Aha.. Men då får du ju vara nöjd med det du fick.. Jag väntar fortfarande på den här sexguden som skulle dricka öl med löskukar :s