Inlägg från: Anonym (sexgud) |Visa alla inlägg
  • Anonym (sexgud)

Sexträff

Han kanske trodde att han är en sexgud som skulle prestera bättre...men så blev det inte så.

• Anonym (sexgud)
    Anonym (Hilda) skrev 2016-01-01 13:13:46 följande:

Nja, det känns inte så aktuellt! Han är för skum helt enkelt! Killar som jag inte förstår mig på lämnar jag helst ifred :)

Gör du rätt i. Trots att det sägs att män är raka i sin kommunikation så är det inte sällan det är tvärtom.
  • Anonym (sexgud)
    Smastor skrev 2016-01-01 13:40:23 följande:

Fick tyvärr avsluta en sån kontakt nyss med.. Men ibland är det lika bra :( du får ut å jaga vidare istället :D

Varför var du tvungen att avsluta?
  • Anonym (sexgud)
    Smastor skrev 2016-01-01 13:50:00 följande:

Av lite olika skäl :p ibland är det bra krångligt det där.

Men du gick inte så långt som till sex?
  • Anonym (sexgud)
    Smastor skrev 2016-01-01 14:09:16 följande:

Tyvärr är väl alla unika.. Men i vissa fall är det ju tur hahaha!

Jag har sextat med många män och de är ganska lika alla. Vilket är lite trist.
  • Anonym (sexgud)
    Smastor skrev 2016-01-01 14:24:48 följande:

Är väl precis som med er kvinnor... Blir vad man gör det till :p

Eller ska vi leva i celibat och tron av att alla är tråkmånsar? :p

Ja, det är ju sant. Ju mer man ger desto mer får man.
  • Anonym (sexgud)
    Smastor skrev 2016-01-01 14:38:25 följande:

Förhoppningsvis :p men fixa en sexträff så borde man ju vilja få ut så mycket som möjligt utav mötet eller? Borde ju gälla båda parter :p sen kan ju alla vara lite egna på sitt sätt ändå :)

Så sant!!
  • Anonym (sexgud)
    Smastor skrev 2016-01-01 18:15:25 följande:

Jag skänker dig en liten omtänksam tanke så här i höstmörkret hahaha

Men hallå...nu ska det ju vara vår..inte höstmörkret. ...vi ser framåt..mot de bra männen...eller hur Hilda?
  • Anonym (sexgud)
    Smastor skrev 2016-01-01 18:55:46 följande:

Oj ursäkta... Vädret spelar mig ett spratt bara :p jag får helt enkelt byta lag och börja jaga riktiga män också.. Verkar ju lättare å komma överens med så lycka till tjejer hahaha ha!

Nej, du verkar vara en bra man!!!
  • Anonym (sexgud)
    Smastor skrev 2016-01-01 18:55:46 följande:

Oj ursäkta... Vädret spelar mig ett spratt bara :p jag får helt enkelt byta lag och börja jaga riktiga män också.. Verkar ju lättare å komma överens med så lycka till tjejer hahaha ha!

Nej, du verkar vara en bra man!!!
  • Anonym (sexgud)
    Smastor skrev 2016-01-01 19:04:32 följande:

Förtjänar jag inte en bra man då? Haha vet inte hur lätt man byter sådär.. Får fundera över det lite kanske :p

Haha..jo det gör du....jag ska leta upp en sexy man till dig...
  • Anonym (sexgud)
    Smastor skrev 2016-01-01 19:30:50 följande:

Tusen ;) manlig jäkel som gillar å skruva å dricka bärs så jag slipper... Hårdrock och lyfta skrot ska han gilla med! Sen har jag nog inte så mycket mer krav.. Ska bara lyckas vända mig så länge hahah

Ta mig då. Jag gillar att skruva med saker och dricka öl...fast jag lyfter inte så mycket skrot men tänkte börja. Och jag kan fixa fram en löskuk.
  • Anonym (sexgud)
    Smastor skrev 2016-01-02 17:40:35 följande:

Nu får du komma tillbaka! Det ballar ur med shopping och allt möjligt! :p

Ja nu blev det fjolligt! Jag tar fram whiskyn nu.
  • Anonym (sexgud)
    Smastor skrev 2016-01-02 18:21:41 följande:

Jag polerar verktygen och lastar skivstången! Sen kan vi sexträffas alla fyra!

Ja...får se vem som luktar mest motorolja..fast det är nog bättre med annan olja på den välsorterade borrmaskiner. ..;)
  • Anonym (sexgud)
    Anonym (sexgud) skrev 2016-01-02 18:41:49 följande:

Ja...får se vem som luktar mest motorolja..fast det är nog bättre med annan olja på den välsorterade borrmaskiner. ..;)

Välpolerade
  • Anonym (sexgud)
    Smastor skrev 2016-01-02 18:48:22 följande:

Det ena utesluter inte det andra... Jag är kanske en hejare på alla oljor hahaha.. Jag är iallafall som en oljad blixt ur affärerna hahaha

Polera det blankt och fint. ..
  • Anonym (sexgud)
    Smastor skrev 2016-01-02 19:23:45 följande:

Ska polera dig om du inte passar dig :p

Jag har en oslipad diamant...:)
  • Anonym (sexgud)
    Smastor skrev 2016-01-02 20:33:49 följande:

Det är godkänt om du frågar mig :D kunde köpt lite olja och magnesium med! Då hade rundan vart fulländad!

Magnesium äter jag när jag kommer ihåg det. Varför är det bra?
  • Anonym (sexgud)
    Anonym (Hilda) skrev 2016-01-02 20:14:15 följande:

Hördedu shopping är la inte fjolligt ^^ :)

Beror på hur manlig man vill verka vara. Män shoppar öl....nä om jag ska vara ärlig är det ju bra au män lär sig handla vissa saker.
  • Anonym (sexgud)
    Smastor skrev 2016-01-06 16:39:08 följande:

Aha.. Men då får du ju vara nöjd med det du fick.. Jag väntar fortfarande på den här sexguden som skulle dricka öl med löskukar :s

Haha...jag håller på att vässa formen inför sommaren så nu bjuder jag på bönor och bananer. Och en och annan hård gurka.
Svar på tråden Sexträff