• Blomman94

vi som planerar första barnet!

Jag 22 år och sambon 24 år har äntligen bestämt oss för att påbörja bebisverkstaden!

Vi hoppas det blir en bebis innan 2016 slut.

Något mer ungt par som vill följas åt till det efterlängtade plusset? Är helt exalterad här hemma o kan inte vänta innan jag får shoppa små bebiskläder barnvagn och allt annat roligt!

• Svar på tråden vi som planerar första barnet!
  • tino01
    bells123 skrev 2016-02-02 12:13:25 följande:

Har fått såhär "starka" äl-test sen i fredags. Varför blir de inte helt positivt? Så jäkla irriterande.
    Exakt så såg mina också ut varje dag, fick aldrig starkt stänk...
  • tino01

Enligt mina beräkningar skulle bim vara 21 januari, men enligt min app så är det bim imorgon. Jag känner inte av någonting förutom sjukt mycket flytningar.. Brukar få lite ömma bröst ibland och lite lite flytningar men denna gången är det extremt, nästan så det är jobbigt. Hoppas fortfarande även om jag inte tror.. 

• bells123
    tino01 skrev 2016-02-02 18:48:59 följande:

Exakt så såg mina också ut varje dag, fick aldrig starkt stänk...

Okej. Men hade du äl ändå?
  • Blomman94
    tino01 skrev 2016-02-02 18:50:45 följande:

Enligt mina beräkningar skulle bim vara 21 januari, men enligt min app så är det bim imorgon. Jag känner inte av någonting förutom sjukt mycket flytningar.. Brukar få lite ömma bröst ibland och lite lite flytningar men denna gången är det extremt, nästan så det är jobbigt. Hoppas fortfarande även om jag inte tror.. 

Så fick jag ju med när vi satte igång bebisverkstaden.. Hur skumt som helst
  • tino01
    bells123 skrev 2016-02-02 19:02:14 följande:
    Okej. Men hade du äl ändå?
    Jag vet faktiskt inte, men jag har äl typ 4-6 någon gång och de var vid 5 tror jag.
  • tino01
    Blomman94 skrev 2016-02-02 19:03:22 följande:
    Så fick jag ju med när vi satte igång bebisverkstaden.. Hur skumt som helst
    Konstigt.. Aldrig varit såhär innan :)
  • tino01

Kom precis till mitt jobb, mår så himla illa, känns som jag ska spy när som helst.. Försöker äta lite nu så får vi se vart det leder. Bim idag, enligt appen ;)

• bells123

Mina äl-test från graviditetskollen tog slut, så beställde nya från testlagret. Tog detta ikväll kl 21. Va är detta? Detta är dock starkare än något jag fått från graviditetskollen.
  • Amee91
    Lenore90 skrev 2016-02-04 09:05:53 följande:

Ska köpa folsyra idag. Märke, namn osv? Ge mig tips!

Dessa kör jag med :)

Svar på tråden vi som planerar första barnet!