• Anonym (gamlingar)

Gamla män som knullar unga kvinnor

Föredrar de flesta äldre män, 50+ år att knulla unga kvinnor? Nu menar jag inte en tonåring eller en omogen 20-åring utan en vuxen kvinna, 30+ år. Gör man det bara för att de är snyggare/har finare hud eller blir de kära på riktigt? Eller knullar de yngre bara för att det får dem att känna sig yngre, 50-års kris?

• Svar på tråden Gamla män som knullar unga kvinnor
  • Anonym (Stintan)

Att ligga med någon som attraherar är väl ingen svår logik.

Jag är förlovad med en man som är 24 år äldre. Här har vi attraktion och kärlek.

• Anonym (jj)
    Tjej27sthlm skrev 2016-01-01 11:08:05 följande:

Jaf är 27, tillsammans med en man på 54 år. DESTRUKTIVT, kallas det.

Jag är i din ålder och var tillsammans med en man på 49 år. Destruktivt vet jag inte om det var. Sjuk i huvudet var han :p Varför tycker du att det är destruktivt?
  • MammAmma

Attraktion, kärlek, allmän kåthet. Samma anledningar till varför någon knullar alls mao.

• Anonym (herr G)

Jag är 50+ och har alltid tänt på äldre tjejer, och det gör jag fortfarande. Har kompisar som alltid snackat om sexiga yngre tjejer men det har jag aldrig gått i gång på. Jag tycker att de killarna syns och låter mest eftersom de måste hålla igång och ragga mera och oftare eftersom det är svårt att hitta yngre tjejer som gillar "gubbar". Vi är olika, så enkelt är det.
    För mig finns inget sexigare än en äldre, självgående kvinna som gör eller gjort en bra karriär.

• Snygg kotlett

Vänd på steken och fråga varför unga tjejer knullar med äldre män.

Snygg svärmor föder snygg dotter
  • Anonym (hm)

Mannen söker ungdomlig kärlek och flickan söker en fadersfigur och god ekonomi så klart...

• seriösanvändare

Bland de män i medelåldern och uppåt, som har möjlighet att ligga med hälften så gamla kvinnor, är det många som föredrar det ja. Men inte alla, och alla har ju inte möjligheten. Men män som ser bra ut för sin ålder, är framgångsrika mm, kommer alltid att ha tillgång till betydligt yngre kvinnor. Omvänt intresserar sig de flesta kvinnor inte för betydligt äldre män, men när det sker beror det oftast på att just den mannen är attraktiv, att de blir kära osv. Detsamma gäller ju unga män som intresserar sig för betydligt äldre kvinnor. Inte helt ovanligt.

Om du alltid är seriös, lever du bara ditt liv till hälften.
Svar på tråden Gamla män som knullar unga kvinnor