• Anonym (olämpligt?)

köpa sexleksak åt bonusbarnen?

Jag och min kille skulle beställa lite saker från en sexbutik på nätet. Vi satt vid datorn inne på kontoret och bläddrade när bonussonen på 15 år kom in. Han frågade vad vi kollade på och min kille svarade med sanningen.

Åh, en sån där vill jag också ha sa han om ett tenga-ägg, ett sånt där onaniägg för killar. Min kille sa, ja men köp en till honom också. Så vi gjorde det. Hur olämpligt eller lämpligt tycker ni att det är?

• Svar på tråden köpa sexleksak åt bonusbarnen?
  • Anonym (Nej)

Gränslöst och ganska osmakligt

Integritetslöst både från er sida och hans. I ett sånt läge hade jag inte talat om vad jag gjorde.

• njursten
    Anonym (Nej) skrev 2016-01-01 16:55:31 följande:

Integritetslöst både från er sida och hans. I ett sånt läge hade jag inte talat om vad jag gjorde.

Asså varför är det smaklöst med att vara öppen om sex o dylikt i en familj?
    Aldrig fattat de.
  • Sahj

Jag tycker det är bra! Han är 15 och behöver testa lite nu. Dessutom jättebra o va så öppen kring sex i den åldern han är nu då han kan komma till er med de frågor han förmodligen har/får.

• Anonym (Z)

Det verkar som att ni har en bra och fin relation till pojken där han känner sig trygg med att ta upp sex och onani på det sättet med er. Han frågade, ni svarade så tycker inte att det är olämpligt att ni köpte det han bad om. Det handlar ju inte om cigaretter eller alkohol, då hade det vart fel och olämpligt men dock bra att kunna ha en bra dialog med sina barn om sådant också.

• Anonym (Z)
    Anonym (Nej) skrev 2016-01-01 16:55:31 följande:

Vart är det integritetslöst?
  • Drottningen70

Uppenbart gränslöst beteende.

Gränslöst beteende är inte samma sak som att ha en öppen och förtroendefull relation som vissa tycks tro.

Öppen och förtroendefull relation där ett barn/ ungdom med trygghet kan vända sig till en förälder med alla frågor är bra.

Gränslöst beteende (som att shoppa sexleksaker på nätet tillsammans) är nåt dåligt och skadligt.

De som inte förstår skillnaden har allvarliga problem och kommer inte att fatta hur mycket man än förklarar.

• riboflavin

Nu verkade ju alla inblandade bekväma med situationen så då är det ju inget problem.

Vid god typografi ska horungar inte förekomma.
  • Drottningen70
    riboflavin skrev 2016-01-01 18:02:16 följande:

Nu verkade ju alla inblandade bekväma med situationen så då är det ju inget problem.

Finns ungdomar som är bekväma med att bli avsugna av mamma också. Det innebär inte att det inte är ett problem.
  • Påven Johanna

Drottningen70 har levererat det enda och rätta svaret. Nu återstår bara att hoppas att detta är en fejktråd.

• Anonym (blä)

Nä, att shoppa sexleksaker tillsammans med sitt barn eller bonusbarn är lite som att dela sexliv med varandra. Inte okej.

Svar på tråden köpa sexleksak åt bonusbarnen?