• franlos

tog på mig ''i sömnen''?

Hej,

jag efter en hektisk kväll sov över hos en killkompis. Jag däckade men vaknar senare upp av att denna kille tar på mig och försöker ta sin hand i mina byxor och även lyckas. Jag var i chock och låtsades som jag behövde gå på toaletten. Jag hört innan om att killar kan göra saker i sin sömn men jag tvekar på om han sov då han tog sin hand under på bh och höll mig i handen osvosv. som sagt jag sov men vaknade till sen och ville inte att det skulle fortsätta men vågar inte heller ta upp det med honom då han även har flickvän och jag en pojkvän och känner det skulle drabba en hel del. 

min fråga är då om ni tror han kan ha sovit eller vart vaken? Kan man göra allt detta i sin sömn?
  • Svar på tråden tog på mig ''i sömnen''?
  • franlos
    Snövits skrev 2016-01-01 22:20:03 följande:

Varför vågar du inte ta upp det med honom??

Detta hänt mig en gång tidigare men inte på samma level så att säga men när jag då tog upp det så påverkade det mycket både mitt förhållande men även denne killes och min pojkvän, jag vill helt enkelt inte förstöra flera förhållanden om han nu då sov bara. Vet att det borde bara vara enkelt att ta upp det med honom men jag känner mig äcklad och har skuld, vet ej varför.
  • Sandra8978
    franlos skrev 2016-01-01 22:34:17 följande:
    jag vill helt enkelt inte förstöra flera förhållanden om han nu då sov bara. Vet att det borde bara vara enkelt att ta upp det med honom men jag känner mig äcklad och har skuld, vet ej varför.
    "Jag gjorde det i sömnen"
    Kom igen det där är den sämsta ursäkten.

Killen taffsade på dig utan tillstånd, så du har rätt att vara förbannad.
    Kraschar förhållanden är det hans fel som gjorde detta.
  • Gladhannapanna

Men han kan ha varit halvvaken och trott att det var flickvännen.
    Hände mig när jag delade säng med en kompis en gång, hon kramade mig och började pussa mig på ryggen, trodde uppenbarligen att det var pojkvännen....

• franlos

men att ta ut de på honom känns som det kommer bli skitsamma då han kommer neka 

• Sandra8978
    Gladhannapanna skrev 2016-01-01 22:53:32 följande:

Men han kan ha varit halvvaken och trott att det var flickvännen.
    Hände mig när jag delade säng med en kompis en gång, hon kramade mig och började pussa mig på ryggen, trodde uppenbarligen att det var pojkvännen....

"But your honour, I was asleep when I sexually assaulted this person"
    "Ah off course, you are excused"
  • Gladhannapanna
    Sandra8978 skrev 2016-01-01 22:55:04 följande:
    "But your honour, I was asleep when I sexually assaulted this person"
    "Ah off course, you are excused"
    Självklart kan man inte ursäkta sexuella övergrepp med att man sov, men att krama och pussa på någon som sover i samma säng är nog lätt hänt. Men att pilla innanför underkläder eller till och med ha samlag tror jag inte att man gör i sömnen.
  • Sandra8978
    Gladhannapanna skrev 2016-01-01 23:11:40 följande:
    att krama och pussa på någon som sover i samma säng är nog lätt hänt. 
    Sant
Svar på tråden tog på mig ''i sömnen''?