• Taho91

Bf Agusti

Hur mår ni?hur långt gången? Har ni haft tidiga missfall?

• Svar på tråden Bf Agusti
  • ctrlaltdelete

Jag mår inte bra. Mår mycket illa. Sen är jag glad och förväntansfull inför barnet :) Dock orolig för missfall. Så längtar till vecka 12 så kanske jag kan få må lite bättre. Hur mår du?

• Taho91

Jag mår faktiskt jätte bra än väntat och är oxså jätte orolig för missfall villken vecka är du i ?

• ctrlaltdelete

[quote=76185006][quote-nick]Taho91 skrev 2016-01-03 19:35:28 följande:[/quote-nick]

Jag mår faktiskt jätte bra än väntat och är oxså jätte orolig för missfall villken vecka är du i ?

[/

Jag är i vecka 10+0 i morgon. Du då?

• malintherese01

Vi fick missfall i vecka 6... Blev gravida igen direkt, och missfall igen vecka 12 :/

Vi gav upp för mitt psyke klarade inte mer.. Men ca 6 månader senare var jag gravid igen.. Och ut kom en frisk perfekt Lilja ???? hon är nu 4 månader, och förra veckan visade test positivt igen! Total chock då vi endast haft sex 1 gång efter förlossningen, dagen efter min menstruation!

Gissar på att jag är i vecka 8-9 men ska boka tid hos mvc imorgon!

• Taho91
    malintherese01 skrev 2016-01-03 23:27:09 följande:

Vi fick missfall i vecka 6... Blev gravida igen direkt, och missfall igen vecka 12 :/

Vi gav upp för mitt psyke klarade inte mer.. Men ca 6 månader senare var jag gravid igen.. Och ut kom en frisk perfekt Lilja ???? hon är nu 4 månader, och förra veckan visade test positivt igen! Total chock då vi endast haft sex 1 gång efter förlossningen, dagen efter min menstruation!

Grattis
  • Taho91
    ctrlaltdelete skrev 2016-01-03 20:27:43 följande:

[quote=76185006][quote-nick]Taho91 skrev 2016-01-03 19:35:28 följande:[/quote-nick]

[/

Jag är i vecka 10+0 i morgon. Du då?

Okej Grattis

Jag är i vecka 9+3 idag
  • ctrlaltdelete
    malintherese01 skrev 2016-01-03 23:27:09 följande:

Grattis :)
  • ctrlaltdelete
    Taho91 skrev 2016-01-04 05:38:57 följande:
    Okej Grattis

Jag är i vecka 9+3 idag
    Grattis :) Då har vi bf ganska nära varandra :) 
    Har du/ni berättat för era nära och kära? Har du berättat på jobbet ? (om du jobbar). Jag bara går och längtar efter att få berätta. Samtidigt som varje gång de "hugger" till i magen blir jag jätteorolig.. Jobbigt det här..
  • Taho91
    ctrlaltdelete skrev 2016-01-04 17:46:40 följande:

Grattis :) Då har vi bf ganska nära varandra :) 

Har du/ni berättat för era nära och kära? Har du berättat på jobbet ? (om du jobbar). Jag bara går och längtar efter att få berätta. Samtidigt som varje gång de "hugger" till i magen blir jag jätteorolig.. Jobbigt det här..

Aa de är vi ... bara mina närmaste vet det men man vill ju berätta för hela värden men vi ska nog vänta till 13-14. Så de är bara dagar kvar nu innan vi ska berätta ni då?
Svar på tråden Bf Agusti