Inlägg från: Fyrbobsvampkant |Visa alla inlägg
  • Fyrbobsvampkant

Bf Agusti

Jag plussade igår. Räknade ut att jag är i vecka 6 (5+5) jag mår förträffligt. Inget illamående. Bara allmänt gasig :P

Detta blir min första. Hur berättade ni för eran partner om första graviditeten? :)

• Fyrbobsvampkant
    ctrlaltdelete skrev 2016-01-06 17:47:22 följande:

Grattis :)

Jag plussade och gick och hämtade ett babyklädesplagg som vi köpt på skoj när vi slutade med preventivmedel. Jag hämtade den och sa: i sommar får vi användning av den här. Han blev glad :)

Jag gjorde iordning ett paket till min kille med två par supersmå strumpor en liten mössa och en snuttefilt :) han blev så glad så han visste inte vart han skulle ta vägen ????
  • Fyrbobsvampkant
    ctrlaltdelete skrev 2016-01-06 17:47:22 följande:

Grattis :)

Jag plussade och gick och hämtade ett babyklädesplagg som vi köpt på skoj när vi slutade med preventivmedel. Jag hämtade den och sa: i sommar får vi användning av den här. Han blev glad :)

Va kul grattis :D
  • Fyrbobsvampkant
    ctrlaltdelete skrev 2016-01-07 19:13:37 följande:

Hur ser era symtom ut nu? Jag för mig att mina börjar avta och blir jätteorolig :( har lite ont i brösten, ganska trött men inte lika illamående längre. Kan äta nu vilket jag knappt kunnat.

Jag har fruktansvärt ont i brösten. Kan inte använda bh. Svullen och gasig. Nu blir jag eftermiddagsillamåeende. Klarar inte av fruktiga parfymer. Molande värk typ mensvärk. Även svullen om fötterna och vaderna. Och jag är i vecka 7+5 nu
Svar på tråden Bf Agusti