Gör det alltid ont att förlora oskulden?
Prova att töja lite innan med något, dildo, deoburk ljus, gurka eller vad som finns hemma.
Många känner ingen smärt utan enda "ring of fire" när det töjs ut.
Prova att töja lite innan med något, dildo, deoburk ljus, gurka eller vad som finns hemma.
Många känner ingen smärt utan enda "ring of fire" när det töjs ut.
Nej, det är olika. För mig gjorde det inte det minsta ont.
Tack för alla svar! :) Lite blandade erfarenheter alltså... Hoppas att det inte gör ont för mig den dagen det kommer!
Mängder av mina flickvänner och kvinnliga vänner har provat fingrar, dildos, ljus, deoburk eller vad man nu har hemma.
Har man inte ens fört upp 2 fingrar så bör man nog prova det innan sin debut.
Min mina unga dagar när jag var oerfaren och inte visste bättre, en tjej jag träffade som vill göra sin första gång, jag körde några småjuck så ollonet med blankt av hennes fittsafter, sen körde jag snabbt i hela, hon kved till när hennes fitthål töjdes ut i smärta när det gled ned mot kukroten.
Man var inte så poppis dagen efter, dock bad jag om urshäkt det gick över och vi var igång samma dag igen utan problem.
En annan gång efter det när jag även tog ens oskuld, så körde jag mjukt och försiktigt, tills vi möttes, hon upplevde det som en varm skön enorm känsla hon aldrig känt förut.
Det är nog olika från person till person.
Det största problemet/felet är att de flesta oskulder förlorar oskulden med en annan oskuld. De har inte förstånd nog att vara försiktiga. Det gör inte på alla kvinnor, om man "bara kör in den".
Sen är det en deffininitionsfråga om vad som gör ont och inte. Alla är olika känsliga. Att det gör ont, betyder inte att det ätt det är den värsta smärta man varit med om. Ibland svider det bara lite grand, och ibland kan det nog upplevas som att någon stoppar in något alldeles för stort. Så att det tänker och sträcker. Det är ytterst sällan någon upplever det som helt outhärdligt.