Solskenshistoria trots bruna flytningar V6?
Hej alla!
Är gravid i v 6 (5+6) idag och har sedan 7 dagar tillbaka haft bruna flytningar och ganska mycket "mensvärk" (både svank och tjejmagen). För två månader sedan fick jag ett missfall i just v 6 som började på precis samma sätt men då startade blödningen natten efter de första bruna flytningarna. Är jättenojig denna gången och känner mig i princip 100 % säker på att det kommer bli lika denna gången igen eftersom det "känns" likadant.
Är det någon som känner igen sig och kanske tillomed har en solskenshistoria? Greppar efter alla hallmstrån just nu känns det som. Det "positiva" om det nu finns nåt är ju att det gått 7 dagar utan att jag börjat blöda och att det hittills endast är lite brunt, ibland bara en skiftning när man torkar sig och ibland några droppar i trosan. Har fått ett starkare plus under tiden det pågått men det behöver ju inte betyda något. Nu när det varit julhelger så har jag i princip varit vilandes och sängliggandes varje dag, det kanske "stoppar upp" det hela tillfälligt tills man kommer igång igen?! :( Det är ju såå otroligt påfrestande att gå och "titta i trosan" varannan timme och vara på helspänn hela tiden, verkligen mellan lite hopp och mycket förtvivlan :(
Nån som haft relativt mycket "mensvärk" som bara visat sig vara växtvärk? Antar att det är för tidigt för att åka och kolla upp, de kan väl ändå inte se något på VUL såhär tidigt? (Åkte upp sist och då kunde de bara råda att låta det blöda klart och ta ett nytt test efter en månad).
Nu blev det låångt, vore såå tacksam för lite pepp! Har nog läst de flesta liknande trådar här på FB ???? Kram till er alla!