• Beya

gravid kilon

Låter inspirerande! Hur gjorde ni för att gå ner så mycket så snabbt?

• Beya
    TreSolrosor skrev 2016-03-16 18:32:06 följande:
    Vägde 58 innan jag blev gravid. Jag vägde 77 när jag kom till förlossningen, 72 när vi kom hem. Nere på 58 nu 6 mån senare.
    Hur lyckades du med det?:) jag kämpar för att gå ner nu men har fortfarande 12kg kvar:(
  • Beya
    Iowhannah skrev 2016-03-16 20:22:20 följande:
    När födde du?

Min son är fem månader och jag har också typ 10-12 kilo kvar till startvikt. Läste dock nånstans att en del upplever att man tappar ett kilo i veckan efter typ sex månader. Det vore nåt!
    För tre månader sedan då det är ju inte så längesedan. Men det är frustrerande när inga byxor passar så jag får gå omkring med mammabyxor. Tycker ju att jag är nyttig i veckorna iaf ändå händer inget. Har precis slutat amma också så nu blir det väl ännu svårare...
  • Beya
    Darimna skrev 2016-03-17 06:46:00 följande:
    Det är ju väldigt olika, det är olika vad man lagrar, en del lagrar bara vatten och då rinner det mesta av på några veckor eller ett par månader utan att man behöver göra ett dugg.
    Ja det är väl inte rättvist det där.. Har uppenbarligen bara lagt på mig en massa fett. Känns deppigt..
  • Beya
    Rani skrev 2016-03-19 14:52:40 följande:

Jag gick upp 20 kg under båda mina graviditeter. Nu är yngsta 7 månader och jag väger som innan barnen. Men då har jag jobbat för det, det gick inte av sig själv. Efter flrstabarnet gick jag inte riktigt ner allt så den här gången bestämde jag mig för att göra ett krafttag.

Hur gjorde du då?
Svar på tråden gravid kilon