Foglossning eller något annat? måste det bli värre?
Hej
Jag har känns något litet i vänster höftled i några dagar. Igår när jag skulle resa mig från soffan så låste sig hela benet. Det gjorde rejält ont i 2 sekunder sen lossnade låsningen och det knakade till högt. Idag är jag öm/molnande i samma led smärta som känns ungefär lika mycket som tandvärk. Snärtade även till i knävecken när jag klev i och ur bilen. Jag har inte jätteont men känns hela tiden och det men påverkar framförallt humör och trötthet. Tycker inte att någon rörelse förvärrar eller att ex sitt/ligga på nån visst sätt gör till eller från. Idag har jag tagit det lugnt. Skippade promenaden osv. Ni med foglossning. Känner ni igen er i hur det kan börja? Förvärrades ni med svår foglossning snabbt? Hur snabbt? Finns det nån som har erfarenhet att det faktist blir bättre eller iaf inte förvärrar med promenader? Jag och mina promenader. Får jag dem inte blir jag genast deppig och om jag dessutom har ont alltså. Hur ska jag må då om 10v??!? (är 31v fullgångna nu) orolig och nedstämd :'(