Libra77 skrev 2016-04-11 18:09:22 följande:
HejNoa22!
Då hoppas vi på att mensen kommer i morgon! Hur många dagars eskimåer är det ni har i frysen? Är det blastisar? Hur många FET har ni gjort innan?
Då kanske vi kommer att ruva typ samtidigt:)
Ringde kliniken idag, får börja på ny kula redan i morgon! Dvs lite ägglossningsstimulering 5 dagar, så VUL om en vecka, och om allt ser bra ut FET strax innan Valborg ... Men nu är det bara en liten eskimå kvar i frysen... Sista chansen för oss att få ett barn till... Troligtvis går vi inte vidare med ny IVF om det nu misslyckas... Vi har ju i alla fall fått en underbar son! Många lyckas aldrig! Men än så länge har vi inte gett upp! :)
Mensen har inte dykt upp här än tyvärr :( Hoppas inte kroppen ska börja krångla med mig nu!! Min mens som alltid är punktlig..
Vi har 2 st blastocyster, så jag hoppas att det är starka rackare :) Vi har gjort 4 FET nu som syskonförsök (dock med 2 dagar embryon) och ett FET innan vi fick sonen.
Vad härligt att ni får köra igång direkt igen. Hoppas verkligen detta funkar för er nu eftersom det är sista försöket. Håller tummarna lite extra hårt.
Skönt ändå att ni tagit det beslutet på ett sett, då kan man ställa in sig på det.. Jag kan inte komma till det beslutet, är orolig att jag kommer göra mig olycklig om vi inte beslutar det snart!! Skulle kunna fortsätta i en evighet och ruinera oss både ekonomiskt och psykiskt tyvärr.. Vill av hela mitt hjärta ha ett syskon till min son. Är så otroligt lycklig och tacksam för att vi har lyckats att få ett barn, men vill även kunna få ge honom ett syskon. Så just nu kan jag inte nöja mig med tanken. Men jag antar att för att man ska få "fred" i hjärtat så måste man ta ett beslut hur länge man ska hålla på..