IVF syskonförsök under 2016
Härligt!
Jag väntar fortfarande och räknar med att få vänta en vecka till.
Härligt!
Jag väntar fortfarande och räknar med att få vänta en vecka till.
Va härligt NoA22
Här är det nog kört tyvärr....tog ett digitalt i morse och det visar fortfarande 2-3 veckor.
Är i v 5+5 så nu borde det ju verkligen stå 3+.
Åhhh....vill inte!!
Men mina test från testlagret ökar, idag var nästan teststrecket starkare än kontrallstrecket.
Men det här bådar inget gott
Ja det verkar vara olika med allting, men knappt läst någon annan som inte testar med ÄL stickor så blir ju lite fundersam.. Här är det besök dag 10.. Om äggblåsorna då är tillräckligt stora får man en tid för när ägglossningssprutan ska tas... Då blir det ju inte enligt min naturliga cykel egentligen även om det är ostimulerat FET... Andra kliniker är så himla noga med dagarna att man får vänta en månad om tex dag 5 är en söndag... Säkert inget konstig, min klinik har bra statistik, men fundersam när det är så olika.
Testade tre dagar för tidigt nu på kvällen. Är gravid :)
Nyss varit på kliniken, äggblåsorna ser bra ut! FET 29/4 om eskimån klarar upptiningen????
Underbart! Ultraljud 2/5.
Jag fick omslag på ägglossningstestet i går så ringde kliniken. 6 dagar efter utslag är det dags för återföring. Så vi ska vara på kliniken på måndag kl 13.45. Så då blir det FET.. om frysisarna klara upptining förstås!! :)
NoA22 och Libra77: Nyfiken på hur det gått med era FET. Håller tummarna för fina resultat!
testade tyvärr negativt
Hej!tack för dina tröstande ord...
Testade igen i morse med CB testa tidigt.. Vad jag kan se är strecket varken starkare eller svagare än för 1,5 dagar sen.. Så jag vet inte riktigt...är ju fortfarande tidigt så ett svagt streck är normalt, men jag hade gärna sett ett något starkare streck nu ändå...
Ska försöka hålla mig från att testa några dagar i alla fall.. Känner grav symtom till och från men det kan lika gärna vara pga kommande missfall..det känns i alla fall något annorlunda än från en månad sen då alla symtom förutom det fruktansvärda illamåendet försvann RD9. BIM i morgon också:( men officiell TD först på torsdag...förra gången kom mensen först 1,5 dagar innan TD. Endast pyttelite rosa en gång på trosskyddet hittills idag... Peppar..peppar..
Pratade med en annan klinik igår angående eventuellt ny ivf.. Men fick veta att det då blir först i aug efter sommaruppehållet.. Alla kliniker har sommarstängt här i stlm känns det som.. :( Förklarade min situation till sjuksköterskan jag pratade med och hon försökte trösta med att det inte alls behöver vara kört ännu.. Precis som du skrev så är det inte så ovanligt med lite rosa pga känsliga slemhinnor.. Men har så svårt att ens våga hoppas... Ååååh blir gaalen!