• amalie79

    Oregelbunden mens och magsmärtor

    Ja jag har. Alltid haft oregelbunden mens, blött olika mycket och länge och olika grader av smärta. . Åt p- piller i typ 6 år o blödde först då varje månad regelbundet. Slutade med det för ville bli gravid men tog sig aldrig och istället gick vi isär av olika anledningar Innan vi fick till det.

    Är nu gravid i v 38, spontant, men det är mig veterligt enda gången på 15 år som det hänt ( möjligtvis en gång innan med tidigt tidigt missfall som resultat , en mycket märklig mens med mycket smärta och klumpar för ett par år sedan)

    Tog typ tre år med min nuvarande sambo som var bevisat fertil, han har fått två barn på första försöket.

    Den förste har barn nu också, men det tog lite tid där med så kanske var det något med oss som inte gick ihop.

    Har aldrig engagerat mig så mycket att jag sökt hjälp eller tagit tester osv.Hände det så hände det resonerade jag. Men jag visste det kunde bli svårt så beroende på din ålder hade jag inte försökt alltför länge utan att be om hjälp.

  • amalie79
    UnwrittenA skrev 2016-01-05 11:56:53 följande:

    Tack för ditt svar, även om det inte var så glädjande så tack! Ska ta hjälp så fort som möjligt. Men det känns skönt att veta att jag inte är ensam och att du faktiskt är gravid idag. Grattis till det!


    Tack! :)

    Jo det är lite det jag menar. För mig var det ingen livsavgörande deal så att säga, min sambo har barn sedan innan o jag hade kunnat leva ett fullgott liv ändå. Men vill man verkligen ha barn så ska man ta tag i det innan:)
Svar på tråden Oregelbunden mens och magsmärtor