• Limpis86

Positivt resultat?

Jag och min fästman försöker bli gravida men verkar få lite olika resultat varje test. Nyårsafton (på morgonen) visade testet positivt (rfsu), de två dagarna efter var det negativt, både med rfsu's och clear blue digital.

I morse tyckte vi att det såg positivt ut igen men jag känner mig ändå väldigt osäker.

Är i behov av en second opinion, så att säga ????

Vilsen I Pannkakan
  • Svar på tråden Positivt resultat?
  • Limpis86

Nu, så här jättelångt efteråt, har vi faktiskt fått plus och är mest troligt i v 10-11! Skrattande

• fazlijevic

Jag har också testat med clea blue digital men vet inte om de bara är ett minus ser ju ut som plus med? Vet någon?

• Axe

Det där är ett negativt rfsu längre upp i tråden. Kan lova dig att det ej räknas som positivt. Gjorde nyligen rfsu och testresultatet ska vara närmare, tyvärr!

• Axe

Ta ett digitalt. För jag ser ett svagt streck på sista testen..

• fazlijevic

Hmm e så nervös. Jag har ett digital hemma. Men jag väntar 2 dagar till tills de blir hög HTC.

• Axe
    fazlijevic skrev 2016-10-22 09:54:28 följande:

Hmm e så nervös. Jag har ett digital hemma. Men jag väntar 2 dagar till tills de blir hög HTC.

Syns det på vanligt 25 mg/iu test så syns det på digitalt. Jag testade bim-3 med digitalt och det var svagare än ditt på sticka.
  • Axe
    fazlijevic skrev 2016-10-22 12:02:52 följande:

Är du gravid nu el?

Ja
  • Limpis86
    Axe skrev 2016-10-21 15:42:18 följande:

Det där är ett negativt rfsu längre upp i tråden. Kan lova dig att det ej räknas som positivt. Gjorde nyligen rfsu och testresultatet ska vara närmare, tyvärr!

Om du tänker på mitt som jag startade tråden med? Ja, det var ju längesen nu och nu är jag gravid :)
  • Axe
    Limpis86 skrev 2016-10-24 14:59:49 följande:

Om du tänker på mitt som jag startade tråden med? Ja, det var ju längesen nu och nu är jag gravid :)

Ja precis det i början. Grattis!
Svar på tråden Positivt resultat?